A tragédia során nem hunyt el, de jelenleg kómában fekszik, állapota válságos. Jelenleg az Országos Korányi Pulmonológiai Intézetben ápolják, ahol az orvosok küzdenek az életéért. Sem az intézmény, sem a rendőrség nem adott ki hivatalos közleményt az esettel kapcsolatban. Színházban és tévéképernyőn is láthattuk.
DRÁMAI BÚCSÚLEVELET HAGYOTT:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Citroën C5 Aircross számos közepes méretű SUV-val versenyez, amelyek között dízel, hibrid és teljesen elektromos modellek is megtalálhatók. A 2024-es Év Közepes SUV-jának választott Hyundai Tucson és testvérmodellje, a Kia Sportage komoly kihívók, de a Skoda Karoq, a Nissan Qashqai és az Opel Grandland is számításba jöhet alternatívaként. Akik inkább elektromos modellt keresnek, azoknak érdemes megfontolniuk a Nissan Ariyát, a Tesla Model Y-t vagy a Renault Scenic-et is.
A Citroën különleges megközelítése nemcsak a külső formatervezésre terjed ki, hanem minden változat megkapja a márka egyedi „Progressive Hydraulic Cushion” felfüggesztését is. Ez a rendszer a hagyományos ütközőelemek helyett két hidraulikus lengéscsillapítót használ, azzal a céllal, hogy a C5 Aircross olyan vezetési élményt nyújtson, mint a régi Citroënek, amelyek a legendás rugózásukról voltak híresek. Elméletben ez remekül hangzik, ám a valóságban az autó még enyhébb kátyúkat és úthibákat is durván közvetít az utastérbe, amit furcsán disszonánssá tesz a tompa, érzéketlen kormányzás – nem érezzük a kátyút a kormányon, mégis érezzük az egész autóban. Legalább a kormány könnyű és kis íven fordul, ami jól jön manőverezésnél.
Az autó „Advanced Comfort” ülései különös kombinációját nyújtják a comb alatti bőséges alátámasztásnak, miközben oldalirányú megtámasztást alig biztosítanak. Tempósabb kanyarodáskor ez, a lágy futóművel párosítva, kellemetlen billegést eredményez. Pozitívum, hogy a vezetési pozíció kellemes, a kilátás megfelelő, a nagy visszapillantó tükrök pedig megkönnyítik a manőverezést.