Félbeszakadt a fellépés!

A háromtagú formáció tagjai láthatóan kiakadtak az incidens miatt, amit meg is megörökített, és gyorsan terjedni kezdett. A koncert közben több pohár is repült a színpad felé, amire Völgyi Zsuzsi, az együttes énekesn/je a következőképpen reagált: MUTATJUK A RÉSZLETEKET!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Citroën ë-Dispatch 50 kWh-s akkumulátorának 75 kWh-s verzióra való frissítése körülbelül 4 500 fontba kerül. Ez a lehetőség csak a közepes méretű modell esetén érhető el (az XS kizárólag 50 kWh-s akkumulátorral, míg az XL csak 75 kWh-s verzióval kapható), de megéri a befektetést, ha az egyetlen visszatartó tényező az elektromos hajtásra való átállásban a hatótávolsággal kapcsolatos aggodalom. A 75 kWh-s modell tesztelése során egy teljes töltés 191 mérföldes (kb. 307 km) hatótávot mutatott „Normál” üzemmódban, viszonylag hideg időjárási körülmények között. „Eco” módra váltva további 10 mérfölddel (kb. 16 km) nőtt a hatótáv, míg a „Power” beállítás 10 mérfölddel csökkentette azt. A valóságban a normál mód a legtöbb igényre bőven elegendő, és csak akkor lesz szükséged az Eco vagy Power módra, ha valóban ki akarod maxolni a hatótávot, vagy nehéz rakományt kell megmozgatni, amihez több erőre van szükség.

Az utastér szinte teljesen megegyezik a dízeles Dispatch-éval, az egyetlen jelentősebb különbség, hogy a fordulatszámmérőt egy energiafogyasztás-jelző váltja fel, és a hagyományos váltókart egy kapcsoló helyettesíti, amellyel kiválaszthatók a hajtási módok. Mellette található egy gomb, amellyel Eco, Normal és Power üzemmód közül választhatsz.

Az utastér tágas, de három személy esetén szűkössé válhat, ugyanakkor az elektromos hajtás bevezetésével a már eleve kifinomult Dispatch vezetési élménye még inkább személyautós lett.

A főbb versenytársai a PSA csoport más elektromos furgonjai, de a Citroën e-Dispatch hosszabb hatótávja előnyt biztosít a Ducato elektromos furgonjaival szemben.

Ha az elektromos hatótáv nem lenne elegendő számodra, de szeretnél elszakadni a dízelmotoroktól, akkor megfontolandó egy benzines-elektromos plug-in hibrid furgon. Jelenleg két ilyen modell érhető el: a Ford Transit Custom PHEV és az LEVC VN5. A Ford mindössze 30 mérföldet (kb. 48 km) képes megtenni tisztán elektromosan, míg a VN5 – amely az LEVC TX taxi testvérmodellje – 60 mérföldet (kb. 96 km) tud megtenni akkumulátorról. Mindkét jármű egy benzinmotort használ generátorként, amikor az akku lemerült, de ebben az üzemmódban a fogyasztás nem túl kedvező.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük