Feleségével együtt akart eltávozni az idős bácsi

A történtek ezen pontjáig a bíróság is úgy látta: közös döntés volt, amit ketten terveztek meg. Ám amikor Erika még élt, és István – saját elmondása szerint kusza emlékek között – „segített neki, a jog szerint már átlépte azt a határt, amit a törvény nem enged meg.
Ezután a férfi is próbált „eltűnni a világból”: több sz/r/st ejtett magán, majd összeroskadt a szoba csendjében. Két nap telt el így. Két végtelenül hosszú nap.
A fordulatot az egyik szomszéd hozta el, aki a nála lévő kulccsal bement, mert rossz érzése nem hagyta nyugodni… és ott találta a két idős embert – egyiket már h0ltan, másikat még épp életben.
A bíróság végül kimondta:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az 508-asba szerelt összes benzinmotor egy 1,6 literes Puretech 180-as egység, amely 178 lóerőt produkál. Az egyetlen különbség az, hogy hibrid rásegítéssel rendelkezik-e vagy sem, hogy leadja a teljes 222 lóerőt (körülbelül egy éven belül dupla rásegítéssel körülbelül 350 lóerőre).

A benzinmotor alacsony fordulatszámon nagyon csendes, ha egyáltalán beindul álló helyzetben vagy menet közben, és ez a tulajdonsága a sebesség növekedésével is megmarad. Működését a kormányoszlophoz rögzített váltófülekkel lehet vezérelni, így azok nem forognak a kormánykerékkel együtt, de tesztelőink legtöbbször úgy találták, hogy az 508 kellemesen suhant az interferencia nélkül. Ennek az autónak egy átlagos családi autóhoz képest nagy a fajlagos teljesítménye, literenként 111 lóerő, így a motor amellett, hogy önállóan is meghajtja az autót, kitölti a nyomatékkülönbséget, miközben a turbófeltöltő forogni kezd. Az 508-ast választhatjuk úgy is, hogy tisztán elektromos hajtással üzemeltetjük – és idővel egyes városokban feltehetően erre is kénytelenek leszünk. A teljes feltöltéssel megtehető hatótávolság 50 km, és úgy gondoljuk, hogy araszoló forgalomban is ezt fogjuk elérni. A jellemzően vidéki útvonalainkon még kényelmesen el lehet jutni a 20 km-es sebességgel is.

A nyolcfokozatú automata váltó simán vált, és a kar hátrahúzásával, ha egyszer „menet” állásban van, nagyon könnyen válthatunk két fékezési mód között – az egyik egy kellemes gördülés, a másik egy erőteljesebb elindulás, ami hasonló a könnyű fékezéshez. Az azonban, hogy álló helyzetből mindig van kúszás, azt jelenti, hogy ez nem lehet egypedálos vezetésű autó.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük