Felfoghatatlan, hogy mi lett Stohl Andrással!

Bár sokan azt hiszik, majd talál egy még fiatalabb bombázót és továbblép, a valóság ennél jóval sötétebb. Ez már a harmadik nagy kapcsolata volt, amiben hitt – állítólag a fiatal feleség vetett véget a házasságnak. Stohl most a gyerekeibe és unokájába kapaszkodik, hogy ne őrüljön bele a szakításba. Ismerősei szerint 58 évesen is fiatalosnak tűnik, de most láthatóan meg van törve és rettegi a bizonytalan jövőt.
EKKOREA A BAJ:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Legalább az alacsonyabb tömeg miatt a Discovery hathengeres motorjai nem kell olyan keményen dolgozzanak, hogy elindulj vele. A motorválaszték egy 3,0 literes mild-hibrid dízelből áll, amely két teljesítményváltozatban érhető el: a D250, amely 247 lóerőt ad (érdekes módon csak a felsőkategóriás Dynamic HSE felszereltséghez), valamint a D300, amely 296 lóerőt teljesít (ez a változat az összes többi felszereltséghez elérhető). A benzines kínálat kizárólag egy 355 lóerős, 3,0 literes soros hathengeres P360 variánsból áll. A Q7, X5, GLE és XC90 riválisokkal ellentétben a Discovery-hez nem elérhető a céges autók számára kedvező plug-in hibrid változat, ezért az emissziója viszonylag magas.
Minden modell alapfelszereltségként elektronikus vezérlésű légrugózással és a Land Rover Terrain Response rendszerével érkezik, amely lehetővé teszi a differenciálművek, a hasmagasság és a kipörgésgátló beállítását a különböző tapadási körülményekhez igazítva. Alapállapotában a legtöbb versenytársánál mélyebbre tud eljutni a vadonba, de az opcionális Advanced Off-Road Capability csomaggal a Discovery gyakorlatilag megállíthatatlan terepen.

Négy felszereltségi szint érhető el: S, Dynamic SE, Dynamic HSE és Metropolitan Edition. Vállalkozások számára létezik Commercial változat is, ahol a hátsó ülések ki vannak véve, és válaszfal került beépítésre azoknak, akik olyan járművet keresnek, amely jobb terepképességekkel bír, mint egy hagyományos haszongépjármű.
Bármelyik modellt is választod, kevés teljes méretű 4×4 van, amely akkora helyet kínál, mint a Discovery. A hétüléses elrendezésben minden ülésen kényelmesen elférnek felnőttek, miközben az autó terepképessége osztályelső, így praktikus és sokoldalú családi autó, amely ráadásul bármilyen terepen megállja a helyét.
A légrugózásnak köszönhetően a Land Rover Discovery általában simán rugózik a legtöbb útfelületen. A legkényelmesebb kisebb kerekeken (az S felszereltségnél most 20 colos alapkerekek, opcionálisan 19 colos alternatívával), mert a nagyobb, 21 és 22 colos könnyűfém felnik néha erőteljesebb rázkódást okoznak a hátsó tengelyen durvább úthibák esetén, de ez nem meglepő, hiszen a Discovery hét ember és csomagjaik szállítására lett tervezve.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük