A futballklub, a város, a barátok és a család egy emberként roskadtak össze a hír hallatán. Kiss Máté szerdán reggel meghalt – e szavak súlya felfoghatatlan. A Cigánd SE gyászközleménye szerint az önkormányzat és a sportegyesület saját halottjaként búcsúzik tőle. A stadion elé estére gyertyás megemlékezést hirdettek, hogy a közösség együtt emlékezhessen arra, aki még csak most kezdte volna írni saját történetét a magyar labdarúgásban.
Ezért veszítette el az életét A 18 éves Kiss Máté Bence focista:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Kanyargós utakon is kellemes vezetni, a fékek természetes érzetet adnak, jól váltanak a regeneratív és a hagyományos fék között, ami nem mindig magától értetődő hibrid és elektromos autók esetében. A kormányzás kiszámítható és természetes, és kanyarban sem dől túlságosan az autó. Az egyetlen zavaró tényező a vezetőfigyelő rendszer volt, ami túlságosan érzékenyen reagált és nehéz volt kikapcsolni.
Hatótáv, töltés és fenntartási költségek tekintetében az Atto 2 néhány riválisát felülmúlja, de a töltési sebessége csalódást keltő 2025-ös mércével. A Boost változat 50,1 kWh-s akkumulátora kb. 338 km-t tud, míg a később érkező Comfort akár 420 km-t is. Az autó hőszivattyúval van felszerelve, ami télen akár 20%-kal is megnövelheti a hatótávot.
A töltési sebesség azonban gyenge pont: a Boost maximum 65 kW-tal tölthető, így a 10-80%-os töltés közel 40 percet vesz igénybe, míg a Vauxhall és Citroen elérik a 100 kW-ot, a Kia és Skoda pedig még gyorsabbak. A Comfort változat gyorsabban tölthető lesz, de még nem tudni, pontosan mennyivel.
A belső tér masszív és tele van technológiával, de hiányzik belőle az a játékosság, ami az Atto 3 vagy a Dolphin belsőterében megtalálható. Az Atto 2 formaterve tetszetős, LED-es fényszórókkal, hátsó fénycsíkkal és a jellegzetes „kínai csomó” mintázattal, valamint lebegő tetőkialakítással és 17 colos alufelnikkel.
Az utastér szinte teljesen fekete, ami kissé unalmas, és néhol olcsó hatású műanyagokat találunk, bár az összeszerelési minőség jó. A középkonzol néhány fizikai gombot, kristály váltókart és kapaszkodókat tartalmaz – utóbbiak a Mercedes G-osztályra emlékeztetnek, bár az Atto 2 nem terepjárónak készült. Az Egyesült Királyságban minden Atto 2 alapból kap egy 12,8 hüvelykes forgatható érintőképernyőt és egy 8,8 hüvelykes digitális műszeregységet. Az érintőképernyő könnyen kezelhető, nagy gombokkal és testreszabható parancsikonokkal. Egy új funkció lehetővé teszi, hogy három ujjal bárhol a kijelzőn hőmérsékletet állítsunk, vagy a ventilátor sebességét módosítsuk.
Töltés közben is akad elfoglaltság: YouTube videók nézhetők, Zoom megbeszéléseken lehet részt venni, vagy akár karaokezni is lehet egy Stingray céggel közösen fejlesztett mikrofonnal. A jövőben további alkalmazások is érkezhetnek, mivel az Atto 2 is támogatja a szoftverfrissítéseket.