A történet középpontjában egy fiatal versenyző, Mikes Zsüliett áll. A 17 éves lány másodszor is kiesett ugyanabban a fordulóban, és összeomlott a kamerák előtt. Könnyek közt rohant ki az interjúról, de a stáb nem állt le – a kamera egészen a női mosdóig követte. A nézők megdöbbenve látták, ahogy a lány pánikrohamot kap, miközben a felvétel tovább forog.
Sokak szerint ez már nem műsor, hanem k-gy/tlen emberkísérlet: a stáb nemcsak a magánszféráját sértette meg, hanem az emberi méltóságát is. A helyzetet súlyosbítja, hogy az operatőr férfi volt – és bár az ajtót mutatták, a hangot végig rögzítették.
FELJELENTÉS TÖRTÉNT! ITT VANNAK A RÉSZLETEK!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az Egyesült Királyságban az árak valószínűleg 60 000 font körül mozognának a 75 kWh-s autóért, és 68 000 fontért a 100 kWh-sért. Ez aligha olcsó, de tekintve, hogy az EL6 alapfelszereltségben nagyon gazdagon felszerelt, számos fő rivális mellett még mindig elfogadható ár-érték arányt képviselne.
Az árazás körül azonban sok a bizonytalanság, mivel a Nio valószínűleg lízingelni fogja autóinak többségét, és azok a vásárlók, akik hagyományos módon szeretnék birtokolni az autót, nem használhatják az akkumulátorcsere-állomásokat, mivel az akkumulátor is az övék lenne.
Összességében a Nio technológiája tagadhatatlanul lenyűgöző, és rajongókat fog szerezni az Egyesült Királyságban. Nem a vezetés öröme – az EL6 vezetése tényleg olyan, mint egy „autó”. Szinte lenyűgöző a jellegtelenségében, mintha egy arctalan, nem márkaspecifikus tévéreklám autót képzelnénk el. Az Alfa Romeo Tonale plug-in hibrid megjelenése régóta váratott magára a versenytársak kínálatához képest, nem utolsósorban azért, mert az Alfa Romeo leendő főnöke, Jean-Philippe Imparato ragaszkodott ahhoz, hogy az autót fejleszteni kell, mielőtt bevezethették volna.
Ezeknek a fejlesztéseknek a középpontjában nem a hajtáslánc némileg fakó jellege állt – erről mindjárt bővebben –, hanem az a képesség, hogy egy nagyon tiszteletre méltó, 77 kilométeres hivatalos elektromos hatótávolságot érjen el. Ez lehetővé tette a Tonale számára, hogy megszólítsa a kulcsfontosságú üzleti autópiacot, amelyen az Alfának már egy ideje nincs helye.
Ez a hajtáslánc számomra az autó igazi gödörpontja. Ahogy korábbi beszámolóimban is említettem, idővel megszoktam, és nem vettem észre, hogy emiatt utálom az autót.
De a gyenge kifinomultság, valamint a látszólag rosszul együttműködő villanymotor és benzinmotor keveréke, ami lassú elinduláshoz vezetett, és autópályán némi kitartást igényelt a gyorsuláshoz, végül csalódást keltett.