Az ügy középpontjában nem csak a személyes viszály áll: k/sk0rú veszélyeztetése és személyi szabadság megsértése gyanúja miatt érkezett bejelentés „ismeretlen tettes” ellen. A bejelentő szerint az interjúban elhangzottak alapján a gyermekek t/sti, értelmi, erkölcsi és érzelmi fejlődése is veszélyben volt, ami akár büntetőeljárást és súlyos jogi következményeket is vonhat maga után. Az Alaptörvény is kimondja: minden gyermeknek joga van védettséghez és megfelelő gondoskodáshoz, amit a bejelentés szerint megsértettek. A feljelentést Tényi István tette – aki korábban több közérdekű ügyben is az élre állt. A bejelentés így nem csak egy politikai vita maradt, hanem hivatalos eljárást indító ügy lett.
A helyzet egyre drámaibb! MUTATJUK MI TÖRTÉNT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A hatalmas központi érintőképernyő az ablakod az autó minden részéhez, meglehetősen gyorsan reagál, fix klímaberendezéssel és gyorsgombokkal rendelkezik. Jelenleg nincs Apple CarPlay vagy Android Auto, de a Nio azt mondja, hogy hozzáadja őket, ha lesz rájuk igény.
Hátul rengeteg hely van két magas felnőttnek, a széles középső ülésnek és a sík padlónak köszönhetően egy harmadik is viszonylag könnyedén befér.
Szeretnénk egy kicsit jobban megtámasztani a meglehetősen lapos ülést, de egyébként az EL6 háttámlája – a klímaberendezéssel és a széria nagyméretű napfénytetőn keresztül beáramló bőséges fénnyel – igazán kényelmes hely.
A csomagtartó nagyon hasznos, 668 literes, de ez csak akkor igaz, ha figyelembe vesszük a padló alatti teret – és az két rétegből áll. A csomagtartó mégis jó széles, a rejtett tárolórekesz nagyszerű a töltőkábeleknek, a hátsó ülések pedig 40/20/20 arányban lehajthatók, így sima, lejtős platót kapunk. Vezetési stílusa is tökéletesen megfelel a célnak. Rengeteg erő áll rendelkezésre, hogy felpörgesd a levegőt, és a szokásos Eco, Comfort, Sport és Sport+ vezetési módok állnak rendelkezésre, amelyek a gázreakciót, a lengéscsillapítókat és a kormányerőt változtatják.
Azt is kiválaszthatod, hogy milyen 0-ról 100 km/órára gyorsulási időt szeretnél: 4,5, 5,9, 7,9, 9,9 vagy 12,9 másodperc. Ez egy elég figyelemre méltó funkció, ha belegondolsz, inkább játékszintekre hasonlít, mint hagyományos vezetési módokra, és érdekes módja annak, hogy eldöntsd, milyen autót szeretnél az EL6-oddal egy adott pillanatban.
Azonban nincsenek mind tökéletesen beállítva: a gázreakció túl éles 4,5 másodperces módban. Az EL6 azonban könnyen és simán vezethető a mérsékeltebb módokban.
Az adaptív regeneratív fékezés nagyon alacsony, alacsony és normál módok között váltható, és nem túl tolakodó, míg a fékpedál megfelelő visszajelzést ad, így könnyen modulálható, miközben a súrlódás és a regeneráció között vált.
Az EL6 akár 1200 kg-ot is képes vontatni, ami hasznos lehet könnyű utánfutó vagy lakókocsi esetén, és vannak speciális terepjáró és vontatási módok, de a Tesla Model Y és az Audi Q8 E-tron 1600 kg-ot, illetve 1800 kg-ot vontat.
