Fontos csomagot hoz a Postás a nyugdíjasoknak! Ekkor érkezik!

A megfelelő ellátás gyakran komoly anyagi teher a családok számára, különösen akkor, ha idős hozzátartozójuk állandó felügyeletet igényel. Ezért különösen fontos minden olyan lehetőség, ami hozzájárulhat a biztonságos otthoni környezet megteremtéséhez. Most olyan segítségre számíthatnak az érintettek, ami egyes esetekben akár életet is menthet. Különösen fontos ez azoknak, akik egyedül élnek, vagy nem áll módjukban állandó ápolói felügyeletet biztosítani.
EKKOR ÉRKEZIK AZ ESZKÖZ!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A crossover kategóriában ritka az a kombináció, amikor a stílus és a tartalom egyaránt jelen van, de a Peugeot ügyesen egyensúlyozott a két között a második generációs 3008-nál, amely nemrégiben búcsúzott hét évnyi gyártást követően.
Belső terét stílusosnak, praktikusnak és tágasnak találták; kívülről pedig vonzó, masszív és jóval szebb volt, mint az első generáció, amely kicsit formátlanabbnak tűnt.
A 3008 átformálása a crossover-szerű ferdehátúból egy hagyományosabb kompakt szabadidő-autóvá kereskedelmileg jól sült el, és növelte az autó népszerűségét az Egyesült Királyságban – ennek eredményeként ma már lenyűgöző választékban találhatók használt példányok, akár 7000 fonttól is.

Valójában olyan meleg volt a fogadtatás, hogy a kereskedők kezdetben küzdöttek a kereslet kielégítésével: hétéves élettartama alatt a 3008 a világ egyik legnépszerűbb SUV-jává vált, összesen 1,3 millió példányban talált gazdára, és elnyerte az Év Autója díjat is. Szóval nincs is akkora nyomás az új modellen…
Az Autocar tesztelője és az Év Autója zsűritagja, Matt Prior „a legjobb Peugeot”-ként emlegette a 3008-at, dicsérve annak belső terét és funkcionalitását.
Ezek az attribútumok, együtt egy izmos fellépéssel és a futurisztikus i-Cockpittal, olyan vonzóvá teszik a használt példányokat, mint az olyan puritán riválisokat, mint a Seat Ateca vagy a Nissan Qashqai.
Érdemes megemlíteni, hogy amikor 2017-ben alapos tesztnek vetettük alá a 3008-at, úgy találtuk, hogy a vezetési élménye nem volt olyan kifinomult és sima, mint amit a dizájn sugall.
A 118 lóerős, 1,6 literes dízelmotor egy kicsit alapvető volt, és bár viszonylag simán működött, elég hangos és zörgős volt a kabinban.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük