Fontos csomagot hoz a Postás a nyugdíjasoknak! Ekkor érkezik!

Az eszköz nem csupán figyelmeztető jelzéseket küldhet, hanem vészhelyzet esetén segélyhívást is képes indítani. GPS-alapú helymeghatározó rendszere pontosan jelzi, hol található a viselője, míg esésérzékelő funkciója különösen hasznos azok számára, akik hajlamosak az egyensúlyvesztésre vagy mozgáskorlátozottak. A szívritmus-figyelés révén olyan előre nem látható helyzetek is megelőzhetők, amelyek máskülönben végzetesek lehetnének. Mindez külön kérés nélkül, teljesen díjmentesen jut el az érintettekhez: a Magyar Posta kézbesítői áprilisban kezdik el átadni az eszközt minden 80 év feletti állampolgárnak, akik automatikusan jogosultak rá a Gondosóra program keretében.

VIA Promotions

Ez is érdekelhet:

A Peugeot 3008 belső tere átlagosnak bizonyult a kompakt SUV kategóriájában, de megfelelően sokoldalú és könnyen parkolható volt, ugyanakkor tisztán érezhető volt benne a stílus és az anyaghasználat kifinomultsága, ami segített megkülönböztetni a riválisoktól.
A vezető egy kis, alacsonyan elhelyezett kormánykerék mögött ül, és egy magasra helyezett digitális műszeregységet néz, miközben az alapvető vezérlők az Peugeot i-Cockpit elrendezése szerint vannak elhelyezve, amit a márka már egy ideje hirdet.
Más modellekben az ergonómiai elrendezés kényelmetlen és nem intuitív volt, de mivel a 3008-nak alacsonyabb üléspozíciója volt, mint néhány testvérmodelljének, az elrendezés még érthetőbbé vált.
Az autó digitális műszerei kissé művi hatást keltenek, különösen az alapértelmezett kijelzési módban. Különböző módokat lehetett választani hagyományos műszerekhez, bár a hibridek esetében egy kis babrálást igényelt, hogy a fordulatszámmérő váltsa le az alapértelmezett, meglehetősen felesleges energiafogyasztás-mutatót.

A középkategóriás és magasabb felszereltségű modellekben található 10 colos infotainment képernyő kissé nehezen navigálható volt, de az alatta lévő gyorsgombok sorozata nagyban javította a használhatóságot.
Az autó légkondicionáló rendszerének vezérlése a képernyőn található, ami sok menüváltogatást eredményezett, és úgy tűnt, hogy számos bevitelt igényel egy egyszerű feladat, például egy rádióállomás keresése vagy a navigációs utasítások némítása. Nem volt külön manuális bemeneti eszköz a rendszerhez, így az érintőképernyőt kellett használni a vezérléshez.
Anyagminőség szempontjából volt egy világos különbség a belépőszintű és a csúcsmodellek között, előbbiek keményebb, olcsóbb érzetű anyagokat használtak, míg az utóbbiak puhább textilborítással rendelkeztek.
Figyelembe kell venni, hogy ugyanilyen kemény és olcsó érzésű műanyagok találhatók a 3008 belső terében, függetlenül a specifikációtól, de az összbenyomás kellemes maradt.
A Peugeot 3008 nem volt a legpraktikusabb családi SUV, de ugyanez elmondható a kompakt kategóriás riválisairól is.
Nem olyan autó, amely kényelmesen elvinne három felnőttet a hátsó üléseken vagy három gyereket gyermekülésekkel, és a csomagtér mérete is megfelelő volt, de nem sokkal volt nagyobb, mint egy hatchback-é.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük