Friss adatok! Felfoghatatlan a különbség a pártok között!

A kutatás konkrétan az erdélyi magyar állampolgárok politikai preferenciáit térképezte fel. A válaszadók elsöprő többsége – 96 százaléka – a kormánypártokra voksolna, ha most vasárnap tartanák a magyar parlamenti választásokat. Az ellenzék pártjai, köztük az újonnan alakult formációk is, csupán marginális támogatottsággal bírnak. A kérdőívben szereplők túlnyomó része ismeri a jelenlegi kormányfőt, és a vele szembeni bizalom kiemelkedő. Ezzel szemben a kihívók ismertsége alacsony, támogatottságuk még inkább.
További eredmények:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A jármű 10%-kal merevebbé vált torziós szempontból, köszönhetően a megerősített felfüggesztési rögzítéseknek és egy erősebb belső vázszerkezetnek. A karosszéria most már 27 méter szilárd ragasztót használ a korábbi 8 méter helyett, ami előnyösen hat mind a tartósságra, mind a zajcsökkentésre. Több hangszigetelés is került az autóba, különösen a tetőn, és a Subaru állítása szerint a kabin zajszintje 39%-kal csökkent.
A karosszéria külső módosításai elsősorban az első és hátsó stílus frissítésére, valamint az aerodinamika javítására irányultak, ami miatt az összhossz 30 mm-t nőtt, így elérte a 4,67 métert, míg a szélesség 15 mm-rel bővült. Az autó megőrzi viszonylagos kompaktságát, amely mindig is megfelelt a vidéki magánfelhasználóknak, akik az autó alapvető vásárlói.
A Forester más állandó jellemzői is megmaradtak, mint például a kompakt A-oszlopok és a nagy üvegfelületek, amelyek első és hátsó negyedablakokkal rendelkeznek, valamint a vállvonal jelentősen csökken köztük, hogy belső teret biztosítson, és megkönnyítse a vezető számára, hogy megítélje, mikor van közel a kapuhoz vagy egy száraz kőfalhoz.

Mindezek mellett a Forester megadja azt, amit elvárunk: kényelmes utazást, amely könnyedén kezeli a kátyúkat, miközben megőrzi stabilitását és kényelmét. Lágynak tűnik, de az alapvető rugózás mégis összeszedett marad.
A viszonylag lazább rugózási beállítások apró hátránya, hogy kemény kanyarokban egy kicsit több karosszériadőlést tapasztalhatunk, mint a német riválisok esetében. Az extra hangszigetelés és a merevebb futómű jelentősen csökkenti az úthibák okozta zajokat, és egy nyugodtabb, kényelmesebb menetélményt biztosít, különösen a hosszú úton való utazáskor, amikor a sebességváltó is kedvező beállításokkal rendelkezik.
Nem próbáltuk ki a Forester terepen, de az autót évtizedek óta azok vásárolják, akik a kiváló tapadást és az impozáns, 220 mm-es hasmagasságot keresik. A Subaru azt állítja, hogy a legújabb modell még jobb tapadást kínál.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük