Melynek célja, hogy a különböző nemzetek egymás iránti tiszteletét zenén keresztül fejezze ki. „Gyönyörű! Az öltözetük külön elismerést érdemel. Gratulálok a kórusnak, libabőrös lettem” – írta egy meghatott hozzászóló. „Számomra elképesztő, hogy román anyanyelvűek ilyen kifogástalan kiejtéssel énekelnek magyarul” – tette hozzá valaki, aki valószínűleg nagyra értékelte a kórus alázatos felkészülését.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Rolls-Royce Spectre és a Black Badge változatok egyaránt 577 lóerővel indulnak, a szokásos Spectre ezen a szinten marad, míg a Black Badge a teljes 650 lóerőt adja, ha megnyomod a kormányon található Infinity mód gombot, ami csökkenti a hivatalos 0-100 km/h gyorsulási időt 4,5 másodpercről 4,1 másodpercre.
De hogy mennyire gyorsan gyorsulhat a Rolls-Royce Spectre, tiszta értelemben, valószínűleg inkább preferenciák és prioritások kérdése volt, mintsem pusztán lehetőség. Az autó erősebb is lehetett volna, és amikor teljes tartalékait kihasználva mozgásba hozod, még a Black Badge változatban is, amely rendelkezik egy „Spirited móddal” (launch control, ha úgy tetszik), ezt érezni is fogod.
Mindkét első sárvédőben elrejtett esernyőt is kapsz, amely színben illeszkedik a belső díszítéshez, extra 1350 fontért. És igen, Rolls-Royce márkajelzésűek.
A Spectre bármelyik változata semmiféle erőszakot nem tanúsít a mozgásba lendülésnél, még teljes teljesítménynél sem: nincs remegés, nincs tapadásvesztés és nincs olyan érzés, mintha egy nagy „be”-kapcsolót kapcsolnának. Ezzel szemben nem olyan, mint például egy Taycan vagy akár a elektromos modelljei, amelyekkel sok közös alkatrészük van.
Inkább egy fokozatos, csendes sürgetettség érzése árad ki az útra. Az érzés olyan, mintha egy lépéssel feljebb lenne a cég szokásos V12-es standardjánál, de nem kevésbé elegáns vagy visszafogott.
Az Egyesült Királyságban végzett teszt során a szokásos Spectre 0-60 mph-ra egy hajszálnyival 4,0 másodperc alatt gyorsul, tehát a Rolls-Royce konzervatív a teljesítményre vonatkozó állításokkal. Mint más elektromos autók, erőteljesen gyorsul alacsony sebességnél, és mivel nincs váltó, a teljesítmény kezd csökkenni, ahogy a fordulatszám emelkedik.
A csoport hibrid szinkron motorokra vonatkozó preferenciájának köszönhetően nem csökken olyan mértékben, mint néhány másik modellnél. Ez azt jelenti, hogy valóban parancsoló autópálya-teljesítmény megmarad (60-100 mph 5,0 másodperc alatt, szemben a Ghost 5,6 másodpercével, és a AMG EQS 53 ugyanezt 4,8 másodperc alatt teljesíti).