Egy másik komment így szólt: „Nagyon szépen köszönöm, és minden magyar nevében is nagyon hálásak vagyunk! Csodálatosan énekelték! Mennyivel szebb lenne a világ, ha így állna mindenki a másikhoz!”
Forrás: MSN / FB / YT
Ez is érdekelhet:
A kétmotoros, összesen 550 lóerős teljesítménnyel rendelkező Folgore a legnagyobb teljesítményű Grecale, amit megvásárolhatsz. Bár nem olyan gyors egyenes vonalban, mint a V6-os Grecale Trofeo, még mindig rendkívül gyors, mindössze 4,1 másodpercre van szüksége a 100 km/h eléréséhez.
A teljesítmény viszonylag fokozatosan adagolódik, és könnyen kezelhető, de még egyenes vonalban is úgy tűnik, hogy túl sok a futómű számára. Alacsony sebességnél, ha gyorsítasz, az első kerekek megcsúsznak, miközben az orr felemelkedik és leválasztja őket. Erősen kell kapaszkodnod a kormányba, hogy a sávodban maradj, mert a Grecale Folgore olyan nyomatékot ad le, mint egy sportos kompakt autó, a durvább végén.
A Maserati szintetikus „motor” hangot adott a Grecale Folgore-hoz, mert „minden Maseratinak hangot kell adnia.” Ez aggasztott minket, mivel az Abarth 500e hangszórójától már idegeskedtünk, de szerencsére itt nincs monoton, hamis robbanómotor hang. Ehelyett a Grecale Folgore sokkal inkább hasonlít bármely más elektromos autóra, de a hang intenzitása és hangereje változik, ahogy éppen vezetsz. Nem lehet kikapcsolni, de kellemesen diszkrét, és nagy sebességnél háttérbe olvad.
A Folgore megtartotta a nagy fém kormányváltókarokat a benzines változatokból. Természetesen már nincs váltó, amit használni kellene; most már a regeneratív fékezést irányítják.
A regeneratív fékezés beállítható egy szabad gördülő mód és egy erősebb fékezési mód között. Még a legerősebb módban is könnyű kontrollálni és simán vezetni az autót. Azonban nincs valódi egypedálos mód: mindig szükséged lesz a fékpedálra a teljes megálláshoz. Szerencsére a fékérzet jó, és könnyen modulálható, akár a városban, akár gyorsabb úton vezetsz.