• Ambulálok, operálok, osztályos orvosi tevékenységet végzek – néha egyszerre több helyen is, mert nincs elég kolléga. Ez jogsértő, de muszáj megtennünk, hogy a betegek ellátást kapjanak! És még ezért is dorgálnak minket.
• Hónapokig tartó kirendelésekre küldenek minket más kórházakba, akár 60-80 km-re, mintha nem lenne így is elég terheltségünk.
• Folyamatos ellenőrzés alatt állunk olyanok által, akik nem értenek a munkánkhoz, mégis ők döntenek arról, hogyan kellene dolgoznunk.
• Nap mint nap választás elé állítanak minket, hogy a betegek érdekeit nézzük, vagy a felsővezetés parancsát követjük.
• Figyelik, mikor teszünk „indokolatlan szívességet” a pácienseknek, mintha a gyógyítás nem erről szólna!
Mindeközben azt próbálják elhitetni az emberekkel, hogy dúskálunk a pénzben. Pedig:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Sok autógyártó még mindig azon van, hogy minél több piaci szegmensbe próbálja bepréselni az SUV-kat, de néhány márka, például a Citroën, úgy tűnik, hogy most már azt gondolják, hogy legalább egyes vásárlók készen állnak arra, hogy visszatérjenek az alacsonyabb, karcsúbb lehetőségekhez.
Valójában egyre nehezebb lépést tartani a Stellantis francia márkái által bevezetett alternatív crossover-stílusú járművek számával. A Citroën 2021-ben a megemelt, fastback C5 X-szel indította el a sort, amelynek testvérmodelljét, a Peugeot 408-ast 2022-ben mutatták be.
Az ë-C4 és ë-C4 X összehasonlítása arra késztet, hogy elgondolkodjam, vajon az utóbbi a korábbi tervezésekor már tervben volt-e. Biztosan egy hagyományosabb hátsó kialakítás a C4-es hátulján, és egy nagyobb liftback a jármű számára lehetővé tette volna a Citroën számára, hogy szélesebb vásárlói bázist vonzzon?
A hét tesztjének témája egy kompaktabb és elérhetőbb megközelítés egy hasonló témához, amely az Egyesült Királyságban kizárólag elektromos formában elérhető. A Citroën ë-C4 X lényegében az ë-C4 hatchback megnagyobbított verziója, de a növekedés módja nem biztos, hogy olyan, amilyet az alapmodell nevéből várnál. Ahelyett, hogy felfelé nőtt volna, az ë-C4 X inkább hosszabb lett, nagyobb csomagtartót kapott, és elnyújtottabb arányokat, amelyek inkább a 80-as és 90-es évek közepes méretű hatchbackjeinek szedános átalakításait idézik, semmint bármely modern crossover átalakítást.
Mivel a Citroën C4 egy crossover hatchback ötajtós változata, rengeteg SUV tervezési DNS-t átadott az ë-C4 X-nek is. Az így kapott autó érdekes, vegyes típusú karosszériaprofilt mutat, amely részben crossover SUV, részben hatchback, részben szedán – de a Citroën-tól nem meglepő módon, teljesen szokatlan is. A felfüggesztés minden kerekén csavart rugókkal működik, elöl MacPherson felfüggesztéssel és hátul torziós gerendával. A Citroën Progresszív Hidraulikus Ütközőpárnája is szerepel, és a Citroën szerint a rendszer progresszív lengéscsillapító vezérlése az utazás határán lehetővé teszi a puhább rugókat az autó számára, valamint jobb általános utazási kényelmet biztosít. (Ebben az esetben az ütközőpárnák mind a kompresszió, mind a visszapattanás szempontjából működnek az első tengelyen, de csak a kompresszióra a hátsón.)