Gáspár Evelin az utóbbi időben bo/ba for/áj/val, hanem felt/nően d/s ajk/ival is felkeltette a figyelmet. A tévés nyíltan vállalta, hogy szépészeti beavatkozáson esett át! Győzike lányának rajongótábora már korábban is felfigyelt a dús a/kaira: legutóbb például négyszeresére duzzadt a fiatal n/ sz/ja.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Még mindig kevés lehetőség van a piacon hétüléses elektromos SUV-kből, de az Ioniq 9 úgy tűnik, hogy erős versenyző lenne, még egy sokkal zsúfoltabb piacon is.
Ha visszatérünk a sakktáblás analógiához, tényleg úgy érzi, mintha a Hyundai egyedi elektromos Ioniq sorozatának megfelelő királya lenne: igazi méltósága és prestízse van, és bár nem ez a legdinamikusabb autó vezetni, rendkívül jól teljesít azokban a szempontokban, amelyeket a nagy SUV vásárlói keresnek.
Külsőleg diszkrét, mégis stílusos, és jól elrejti a nagyobb méretét, míg a belső tér világos, tágas, prémium és igazán kényelmes. A teljesítmény teljesen elegendő egy ilyen típusú járműhöz, és biztosan megfelelően rugózott a koreai utakon (amelyek egyébként simábbak, mint az Egyesült Királyságban).
A legfontosabb, hogy hétüléses elektromos SUV-ként az Ioniq 9 alacsonyabb áron kínálja mind az EV9-et (egy kicsit), mind a Volvo EX90-et (eléggé jelentősen), miközben friss megközelítést kínál egy prémium irányú formulához. Feltételezve, hogy a hatékonyság, a hatótáv és az ár megfelelnek az elvárásoknak, amikor elérkezik az Egyesült Királyságba, ez egy vonzó választássá válhat.
De a Hyundai döntése, hogy egy új Bayon-t dob piacra egy könnyed frissítéssel, teljesen érthető, ha figyelembe vesszük, hogy a kompakt crossover piac már tele van olyan modellekkel, amelyekben vagy hagyományos belső égésű motor (ICE), hibrid, vagy elektromos hajtáslánc van.
A szegmens mérete 2017 óta több mint megduplázódott, ezért minden vezető autógyártó, Európából és azon túl is, kínál lényegében egy magasabbra emelt ferdehátú autót.
Vannak világos osztályvezetők is, mint a Ford Puma, a T-Cross és a Renault Captur, de mióta 2021-ben megérkezett, a higgadt és könnyed Hyundai Bayon folyamatosan közelített a nyomukba – és most egy középkori frissítést kapott.
Figyelembe véve a crossover szegmens versenyképességét, a Hyundai időzítése nem is lehetett volna jobb, különösen, mivel a fent említett modellek is át lettek alakítva, finomítva és újra stílusosítva, hogy a vásárlók még többet kapjanak a pénzükért.
Szóval, vajon a faceliftelt Bayon ugyanolyan vonzó-e, mint elődje, és megvan-e benne a rugalmasság, a sokoldalúság és a megfizethetőség ahhoz, hogy kulcsszereplő legyen a kompakt crossover piacon? Nézzük meg!