Eleinte nem tetszett a követőknek, ám Evelint nem zavarta a kritika – sőt, tovább folytatta a szá/fel/öltést. Azonban nem esett túlzásokba, hiszen más drámai plasztikai beavatkozás nem történt a testén.
Forrás: MSN / FB / IG
Ez is érdekelhet:
Új elülső hűtőrácsot, módosított fényszórókat és jellegzetesebb LED nappali fényeket kapott, amelyek hasonló kinézetűek, mint a Hyundai Kona modellé.
A lökhárítók elöl és hátul is újratervezésre kerültek, de összességében nem mondható, hogy hatalmas előrelépés lenne a facelift előtti változathoz képest.
Megőrizte éles külső vonalait és háromszögletű formáit, és bár nem nevezhető különösen vonzó crossovernek, biztosan nem nevezhető jellegtelennek sem.
A második generációs Kona megérkezése segítette a Bayon pozicionálását.
A Kona arányainak növelésével a Bayon most kényelmesebben helyezkedik el a vállalat kis SUV-ja, az i20 ferdehátú között, míg korábban hosszabb volt, mint a testvérmodell.
Továbbra is ugyanazon Hyundai-Kia által fejlesztett „K2” szupermini platformra épül, mint korábban – a Kia Stonic szoros rokona –, de most már csak az 1.0 literes turbófeltöltős motorral rendelhető.
A Hyundai i20-hoz hasonlóan a Bayon is elhagyta a 118 lóerős mild-hybrid motorokat, így csak a 98 lóerős benzinmotor maradt – bár továbbra is választhatsz egy hatfokozatú manuális vagy egy hétfokozatú automata váltót.