Gyász! Bódi Csabi tette közzé a halálhírt!

„A halál nem semmisíti meg az életet, csak átváltoztatja. Biztos észrevettétek,hogy inaktív voltam, voltunk az elmúlt napokban a közösségi médiában. Sajnálattal informállak titeket, hogy hatalmas tragédia ért minket! Legény báttya, a faterom édestestvére eltávozott! A családján kívül is mindenki szerette, mert egy becsületes, kedves, jó humorú, életvidám és szeretetteljes ember volt, aki mindig a családjának élt. Ilyenkor szokták írni vagy mondani, hogy: MINDIG A JÓK MENNEK EL! Hát Ő tényleg jó volt…. a szívünkben örökké élni fog”

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Citroën C5 X maradványértékei nem tartoznak az autó erősségei közé. A legjobb választás ebből a szempontból a belépőszintű „You!” felszereltség, amely várhatóan három év vagy 36 000 mérföld után eredeti értéke 46,1%-át tartja meg. A legdrágább plug-in hibrid változat esetében ez az arány 42,4%-ra csökken, ami azt jelenti, hogy egy körülbelül 43 000 fontos autó három év alatt alig több mint 18 000 fontot fog érni. A Skoda Superb valamivel jobban teljesít, várhatóan 46 és 48 százalék közötti maradványértéket tart meg ugyanezen időszak alatt.

A C5 X egyik legfőbb erőssége a beltér, amely okos elrendezéssel, kellemes tapintású anyagokkal és sok fizikai kezelőszervvel várja az utasokat. A Citroën C5 X igazán különleges megjelenésű – bár a nagy ötajtós ferdehátú nem új ötlet, ez a modell egyértelműen Citroën maradt. Technikailag a Peugeot 408 és a DS 4 modelljeihez áll közel (bár azoknál hosszabb), ám robusztus, SUV-szerű megjelenést kapott, műanyag karosszériaelemekkel és enyhén megemelt hasmagassággal. A jól ismert dupla „chevron” hűtőrács X-alakú fényszórómegoldásba megy át elöl, amit a hátsó lámpák is tükröznek. Minden kivitel két hátsó légterelőt kap – egyet felül, egyet pedig az alsó csomagtérajtón.
Szükség is van a feltűnő formára, mert a Citroën óvatos volt a színválasztékkal: az „Amazonite Grey” (zöldes szürke) és az „Eclipse Blue” (sötétkék) az egyetlen igazán nem szürke tónus. Minden változat 19 colos alufelnit kap, amelyek formájukban szinte megegyeznek – csak a felületkezelésük tér el.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük