Gyász! Bódi Csabi tette közzé a halálhírt!

Csabi nem rejtette véka alá, hogy a gyász mély nyomot hagyott bennük, és a tragédia feldolgozása még mindig tart. A szeretett rokon elvesztése nagy űrt hagyott maga után, és a család számára ez egy hatalmas érzelmi megpróbáltatást jelent. Az énekes úgy érezte, most jött el az idő, hogy megossza ezt a fájdalmas eseményt rajongóival, és megköszönje a türelmüket, megértésüket ebben a nehéz időszakban.

VIA FB

Ez is érdekelhet:

Az autó ugyan megdől a gyorsan bevett kanyarokban, de messze nem érzi magát kellemetlenül ezeken az utakon – a könnyed és pontos kormányzásnak köszönhetően a C5 X jól irányítható, könnyen elhelyezhető az úton. Ha valami mégis visszatartana a tempós vezetéstől, az nem a futómű, hanem inkább a motorok. A benzines, a hibrid és a plug-in hibrid erőforrásokat ugyanis szintén a Citroën kényelmet és elszigeteltséget előtérbe helyező filozófiája szerint hangolták: csendesek, finoman működnek, és akkor érzik igazán jól magukat, ha nyugodt, laza tempóban vezetik őket – nem pedig teljes gázon.

A 0-ról 100 km/h-ra gyorsulási idők a lágy 10,4 másodperces értéktől indulnak a 1,2 literes PureTech motor esetében, és a plug-in hibridnél 7,9 másodpercig terjednek – utóbbi ugyan gyorsabb, de még így is nyugodt karaktert sugall, részben az elektromotor jó alacsony fordulaton leadott nyomatékának köszönhetően. Az automata váltó minden változatnál alapfelszereltség – nyolcfokozatú a benzines és a plug-in modellekben, míg a hagyományos hibridhez hatfokozatú jár. A kormány mögötti váltófülekkel kézi váltás is lehetséges, de az embernek olyan érzése van, mintha az autó inkább azt szeretné, ha ezt rá bíznánk – a saját maga által vezérelt működés a legmegfelelőbb. A fékek jelentik a C5 X egyetlen igazán érezhető gyenge pontját. Elég erősek ugyan, és a karosszéria méretéhez képest nincs is túl nagy tömeg, amit meg kell állítaniuk, de különösen a plug-in hibrid esetében a fékpedál érzete túl puha, szivacsos. Szerencsére ezt nagyrészt ki lehet kerülni a „B” üzemmóddal, amely erősebb rekuperatív (visszatápláló) fékezést biztosít.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük