Gyász: Elhunyt Katalin hercegné

„A király és a királyné, valamint a királyi család minden tagja osztozik a gyászban Kent hercegével, gyermekeivel és unokáival, és szeretettel emlékeznek a hercegnő életre szóló elkötelezettségére mindazon szervezetek iránt, amelyekkel kapcsolatban állt, a zene iránti szenvedélyére és az ifjúság iránti együttérzésére” – áll a közleményben.
ÍGY TÁVOZOTT:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Range Rover Sport SV 13,1 hüvelykes Pivi Pro érintőképernyős infotainment rendszere, amely semmilyen fizikai gyorsbillentyűt nem tartalmaz, rengeteg funkcionalitást kínál. Ezt egészen jól is oldja. A hasznos navigációs sávok és az állandóan megjelenő HVAC csúszkavezérlők tisztességes használhatóságot biztosítanak – bár a fizikai fűtésvezérlők továbbra is kevésbé lennének macerásak és zavaróak.
Az alapfelszereltséghez tartozó 29 hangszórós, 1430 W-os Meridian Signature audiorendszer lenyűgöző hangzást biztosít, ráadásul még a Body and Soul (Bass) aktív ülések aktiválása előtt, amelyek mindegyike hangtechnológiával, két beépített hangszóróval és négy jelátalakítóval van felszerelve a rezgések fokozása érdekében.

Vannak rezonanciaprogramjaik, amelyek vagy megnyugtatnak, vagy felgyorsítják a pulzusodat – vagy egyszerűen csak a hallgatott zene ütemére kopogtatnak. Az ülések viszont kissé újdonságnak érződnek. A legtöbb tesztelő hamarosan kikapcsolta őket, és senki sem mondta, hogy jelentős változást hoztak a „jóllétükben”. Az SVR V8-as kipufogóhangja a legvadabb hangján körülbelül 350 méterről képes volt elhagyni az autópálya külső sávját, de az autó szélesebb átalakulásával összhangban az SV legalább egy kicsit visszafogottabb.
A félelmetes, feltöltött bőgés helyett egy valamivel magasabb regiszterű V8-as dzsippant kapunk – kevésbé dühös és tüskés karakterű, homogénebb és dallamosabb, bár (kétségtelenül a szigorúbb emissziós szabványok miatt) szintetizáltabb hangzású. Stílusát és teljesítményét tekintve ez a dupla turbófeltöltős V8-as motor bőségesen kínálja a motort. Elég szabadon pörög, akár 7000 fordulat/perc fölé is, ha szükséges, és igazi brutalitást kölcsönöz az SV-nek álló helyzetből és alacsonyabb áttételű sebességfokozatokból is.

A rajtautomatikával történő elindulás kétségtelenül nem zökkenőmentes, luxusélmény. Bár a karosszéria ellenáll a szélsőséges guggolással szemben, minden egyes automatikus fokozatváltás alaposan széttépi a hajtásláncot, és hátrabillenteti a fejet. Ez meglehetősen ritka egy nyomatékváltós sebességváltóval szerelt sportautóban, de itt egyértelműen érezhető a látszólagos feszültség és súrlódás a hajtásláncban, amelyben jócskán vannak reteszelő differenciálművek.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük