A zenekar frontembere, D. Nagy Lajos meghatott hangon nyilatkozott: A rajongói információk szerint a magyar rock történetének egyik legikonikusabb együttese bejelentette, hogy idén már nem vállal több fellépést. A zenekar tagjai szerint a döntés nem végleges visszavonulás, de egyfajta „gyászidőszak” mindannyiuk számára. A rajongók azonnal reagáltak a hírre: a kö/ös/égi méd/át elárasztották az együttérző és köszönő üzenetek.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A Civic Type R igazi szíve-lelke a motorja – és ez nem puszta szófordulat. A hangja egyenesen versenyautós: éles, harsány, mégis dallamos, igazi adrenalinfokozó üvöltés, amelytől az embernek feláll a szőr a karján. A Honda ismét megmutatta, hogyan kell élménnyé tenni a fordulatszámot. Megmaradt a jól ismert VTEC karakterisztika, vagyis az, ahogy a motor bizonyos fordulat felett „meglódul”, és hirtelen életre kel, de a mérnökök ezúttal sokat dolgoztak azon, hogy ez a csúcsteljesítmény ne csak a felső tartományban, hanem a hétköznapokban is jobban kihasználható legyen. Igaz, a 2,0 literes, négyhengeres szívómotor továbbra is akkor mutatja meg igazi arcát, ha 5400 és 8000-es fordulat között tartjuk, de a nyomaték 90 százaléka már 2500-as fordulattól elérhető.
Ez azt jelenti, hogy a középtartomány sokkal erőteljesebb, mint korábban, és a motor jóval rugalmasabban reagál, mint a korábbi generációké. A nyers számok – 193 Nm és 198 lóerő – talán nem tűnnek lenyűgözőnek, de a valóságban a Type R sokkal agilisabbnak, élénkebbnek érződik, mint amit a papírforma sugall.
