A Kossuth- és Liszt Ferenc-díjas énekesnő több mint hatvan éve van a pályán, és bár karrierje csillogó sikerekkel teli, a magánéletében fájdalmas veszteségek árnyékolják be múltját. Még csak most vallott be mindent! Most először nyílt meg a nyil/án/sság előtt egy olyan tra/éd/áról, amely egész életére hatással volt: Kovács Kati testvére mindössze egyéves volt, amikor örökre elment. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A kényelmi ülések és a jobb hangrendszer értékét nehéz megítélni alternatívák kipróbálása nélkül. Mára az összes G70 19 colos felnit kap, sportos Michelin gumikkal, de amikor a mi autónk érkezett, még 18-asok voltak az alapfelszereltség részei. Most már minden verzió sötét színű felniket kap, amit szerintem kár.
A futómű kényelmes, az autó alacsony építése miatt jó a kanyarstabilitás. A kormány pontos, az egyensúly jó, dőlés kevés. A 19-es kerekekkel kicsit feszesebb, de ez kontrollált vezetési élményt ad, amit én élveztem.
Volt egy defektem, de ez nem az autó hibája – és ha kisebb felni lett volna, lehet, akkor is ugyanúgy megtörtént volna. Más extra költség nem nagyon volt: az autó nem fogyasztott olajat vagy hűtőfolyadékot, és nem romlott el semmi. Igaz, a szervizintervallum csak 6500 mérföld, de az első öt évben ez is ingyenes.
Az árban benne van egy Care Plan, ami 5 év garanciát, 5 év szervizelést (amit háztól házig visznek), és csereautót is biztosít. Ennél kényelmesebb ügyintézés aligha létezik: telefonálsz vagy írsz egy e-mailt, egyeztettek, és kész.
Vannak ingyenes szoftverfrissítések is, bár valószínűleg nem lesz belőlük sok.
És hogy mennyi a fogyasztása? Átlagosan 31 mpg-t (kb. 7,6 l/100 km) mértem, hosszabb utak során sem nagyon változott ez az érték. Egy dízellel ennél jobbat is ki lehetne hozni, főleg autópályán, de benzinessel ez reális.
Hozzászoktunk már, hogy ennél jobb fogyasztásról beszélünk, de ha az emberek már nem akarnak dízelt venni, és még nem állnak készen elektromosra, akkor ez a kompromisszum marad.
Ha valaki egy visszafogott, hagyományos kombit keres, akkor még mindig ott vannak a 3-as Touring, a C-osztály kombi vagy az A4 Avant. Ezekhez képest a G70 különleges választás – de teljesen meg tudom érteni, ha valaki mégis ezt választja.