Egyik testvérem nagyon fiatalon, egyéves korában halt meg. Súlyos betegsége volt, nem lehetett megmenteni – mondta meghatottan a művésznő, aki ritkán beszél a magánéletéről, most azonban úgy érezte, eljött az idő, hogy erről a mély sebről is beszéljen.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A Yaris többet ígér a vezetési élmény szempontjából, mint amit végül nyújt. Nincs benne sok játékosság, viszont sokféle úton kényelmes, és kellemesen kiszámítható. Más márkák kisautói – például a Ford Fiesta, Peugeot 208, Seat Ibiza – több élvezetet adnak a vezetéshez, főleg ha kézi váltósak.
A Yaris elektronikája jól működik: megakadályozza, hogy kanyarban túlkormányzottá váljon (amikor az autó előre csúszik kanyarodás közben), és alapvetően kiegyensúlyozott a viselkedése. Gyorsan lehet vele menni anélkül, hogy elveszítenénk az irányítást.
Az úthibák viszont gondot okozhatnak. A Yarisnak tényleg erősen kell adni a gázt, hogy elérjük azt a pontot, ahol már instabillá válik – viszont a motor nem túl lelkes, szóval ezt nem is olyan könnyű elérni.
A sportos GR Sport változat sajnos kevésbé kényelmes. Nagyon rázós városban és országúton is, főleg a nagyobb, 18 colos kerekek miatt. Az autó túl kemény, de nem ad elég élményt cserébe – a motor gyenge, és a beltér is hangos.
A Premiere Edition sem sokkal jobb. Városban még elmegy, de rosszabb minőségű utakon szintén pattogós, főleg a 17 colos kerekek miatt. Éles úthibákon, kátyúkon érezhetően zötykölődik.