Gyászhír: A megvakított kemecsei édesanyáról van szó!

Egyetlen hét alatt vesztette el élete két legfőbb támaszát: mindkét nagymamája örökre elment. Előbb az apai ágat érte el a tragédia, gyors lefolyású kór vitte el az idős asszonyt. Ezzel párhuzamosan Gabriella másik nagymamája is kórházban feküdt, kritikus állapotban. A kórházi folyosókon imával és könnyekkel telt minden perc – ám a megpróbáltatások csak fokozódtak.
EZ TÖRTÉNT PONTOSAN:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A plug-in hibrid változat valószínűleg a legnagyobb eltérést mutatja majd az hivatalos fogyasztási adatokhoz képest, attól függően, hogy milyen gyakran tudod tölteni az akkumulátort. Az általunk vezetett Hypnos kivitelű autó, amelynek akkumulátora főként lemerült állapotban volt, a hét nagy részében közel 50 mpg körül fogyasztott, még az autópályás szakaszokon is. Akik rendszeresen tudnak tölteni, azok azonnal jobb eredményeket tapasztalnak majd, ráadásul a 44 literes tank könnyedén biztosít több mint 400 mérföldes hatótávot – bár nem annyit, mint a legújabb Skoda Superb, amely ráadásul erősebb tisztán elektromos hatótávval is rendelkezik. Valós körülmények között a Citroën nagyjából 25 mérföld tisztán elektromos üzemmódra képes, míg a Skoda inkább 60-70 mérföldet tud megtenni így. A C5 X PureTech 130 modell 48,1 mpg-t fogyaszt, 137 g/km CO2-kibocsátással, és a 20-as biztosítási csoportba tartozik. A C5 X Hybrid 136 58,9 mpg-t produkál, 116 g/km CO2-kibocsátással, a biztosítási adatok még nem elérhetők hozzá. A C5 X Plug-in Hybrid 225 azonban 236,2 mpg-s fogyasztási értékkel büszkélkedhet, mindössze 30 g/km CO2-kibocsátással, és a 30-as biztosítási csoportban van. Az összes modell viszonylag kevés CO2-t bocsát ki, ezért az első éves VED (útdíj) adó sem túl magas: a PureTech benzinmotoros változat 270 fontot fizet, a hibrid 220 fontot, míg a plug-in hibrid csupán 10 fontot a 30 g/km-es CO2 értékének köszönhetően. Az ezt követő években a benzin 190 fontot, a két hibrid pedig 10 fonttal kevesebbet fizet évente, bár a magas felszereltségű plug-in hibrid modellek átlépik a 40 000 fontot, ezért a második és a hatodik év között a VED éves díja 590 font lesz. A 2024/2025-ös adóévben a benzin és a hibrid modellek a 32% és 28%-os Benefit-in-Kind (céges autó adó) sávban vannak, míg a plug-in hibrid a 12%-os kategóriába tartozik, köszönhetően a 50 g/km alatti CO2 kibocsátásnak és a 40 mérföldnél kevesebb tisztán elektromos hatótávnak. A Citroën még nem közölte a Hybrid 136 modellek biztosítási csoportját, de a normál PureTech 130 a 20-as csoportból indul, a plug-in hibridek pedig a 30-as csoportban kezdődnek, a felszereltségtől függően magasabbra is kerülhetnek. A C5 X nem erős az értékvesztés terén: a legjobb választás ebből a szempontból a You! felszereltségi szint, amely várhatóan az eredeti érték 46,1%-át tartja meg három év vagy 36 000 mérföld után.

A legdrágább plug-in hibrid modell értéke azonban 42,4%-ra csökken, ami azt jelenti, hogy egy körülbelül 43 000 fontos autó három év alatt nagyjából 18 000 fontot ér majd. A Skoda Superb némileg jobban tartja az értékét, várhatóan 46 és 48% között marad ugyanebben az időszakban. A Citroën C5 X beltere az egyik fő erőssége az autónak, köszönhetően az okos elrendezésnek, a tapintható anyagoknak és a rengeteg fizikai vezérlőgombnak. A C5 X egyedi megjelenésű, és bár a nagy, ötajtós ferdehátú ötlete nem új, ez az autó egyszerűen nem lehet más, mint egy Citroën. Műszakilag a Peugeot 408-hoz és a DS 4-hez hasonlít, bár hosszabb annál, de masszív, fél terepjárós megjelenésű, műanyag karosszériaelemekkel és kissé megemelt hasmagassággal. Az ismerős dupla-chevron hűtőrács motívum egy X alakú fényszórójeggyé olvad el az elején, amely megjelenik a hátsó lámpákon is, miközben minden felszereltségi szinten két hátsó spoilert kapunk, az egyik a csomagtérajtó tetején, a másik az alján. Szerencsére a merész dizájnt a Citroën azzal ellensúlyozza, hogy viszonylag visszafogott színválasztékot kínál: a moha színű Amazonite Grey és a sötét Eclipse Blue az egyetlen nem szürke árnyalatok. Minden modell ugyanazzal a 19 colos könnyűfém keréktípussal érkezik, csak a felületkezelésük különbözik. A C5 X beltere trim szinttől függően lehet egy kicsit monoton, de összességében sok pozitívumot tartalmaz. Az úszó légbeömlők a műszerfal két oldalán szépek, a magasabb felszereltségi szinteken ízléses és tapintható faerezetes díszítőelemek találhatók a műszerfalon és az ajtóborításokon, melyeket a Hypnos változatban még puhább, rattanpálmából készült, fenntartható anyag, a Karuun vált fel. Az összes modellben szabványos a tiszta digitális kijelző, a You!

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük