A család most megemlékezik! Már 19 éve történt hogy a Gáspár család elvesztette Buksi-t! Akkor több tanút, köztük a kutyát el/lta/ó állatorvost is meghallgatta a rendőrség a Gáspár Győző ki/últ Buksijával kapcsolatos nyomozás során mivel nagyon sok re/tél/es körülmény merült fel az ügyben!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Mindenki, aki egy ötüléses családi SUV-t keres sportos jellemvonásokkal, erősen fontolóra kell vennie a Cupra Terramar modellt. Jó egyensúlyt talál a kényelem és a vezetési dinamika között, így jól illeszkedik az Egyesült Királyság útjaira, bár ha olyan családi autót keresel, amely képes forró-hatch élményeket nyújtani, annak mérete és súlya miatt nem tudja teljesíteni ezt a követelményt. Az árak is a magasabb kategóriába tartoznak, miközben az eHybrid változat némi praktikusságot áldoz a nagy akkumulátorral – ezen kívül folyamatosan tölteni kell az akkumulátort a legjobb hatékonyság és a legélesebb válaszok biztosítása érdekében.
A Polestar 3 esetében a térdhelyzet kivételes, és kevés olyan autó létezik bármelyik kategóriában, amely lehetővé teszi a lábak ilyen mértékű kinyújtását. A hátsó ülésen rengeteg a hely, és az egész még tágasabbnak tűnik a teljesen sík padló miatt. Az fejtér kiváló, bár egy picit jobb lehetne, ha nem lenne ott a panorámaszél széle miatti kiemelkedés a tetőn. A kabin széles is, olyan mértékben, hogy a középső utas egy olyan ülést kap, amely formázott és kényelmes – ha egy kicsit keskenyebb is – mint az oldalsó utasok ülései.
A Cupra Terramar egy kompakt SUV, amely a spanyol sportautó márka kínálatában a Cupra Formentor felett helyezkedik el, és végül leváltja az elavult Cupra Ateca modellt, bár mindkét modell párhuzamosan elérhető lesz egy ideig. Az árak körülbelül 37.500 fonttól kezdődnek a V1 felszereltségű Terramar esetén, amelyet egy 148 lóerős 1.5 eTSI mild-hibrid benzinmotor hajt. További motoropciók között szerepel egy 2.0 TSI benzinmotor két különböző teljesítményszinttel és négykerék-hajtással, valamint a VW-csoport 1.5 TSI e-Hybrid plug-in hibrid benzinhajtású erőforrása, amely szintén két változatban elérhető. A 201 lóerős 2.0 TSI-ért körülbelül 3.600 fonttal többet kell fizetni, míg az 1.5 e-Hybridért, amely ugyanakkora teljesítménnyel rendelkezik, körülbelül 6.500 font a felár.
Mindezek a modellek V1 felszereltséggel érhetők el, míg a V2 specifikációra való frissítés körülbelül 2.500 fontba kerül. E felett két sportosabb felszereltségi szint található, a VZ1 és VZ2, amelyek kizárólag a nagyobb teljesítményű 2.0 TSI és e-Hybrid erőforrásokkal érhetők el. A VZ1 261 lóerős 2.0 TSI motorral 45.000 fontba kerül, míg a még erősebb, 268 lóerős e-Hybrid ára valamivel 47.000 font alatt kezdődik. A VZ2 felszereltségre való frissítés körülbelül 2.600 fontba kerül.
Csak egy karosszéria változat érhető el, egy sportos megjelenésű, ötajtós SUV, és minden modell automatikus sebességváltóval rendelkezik. Az 1.5 eTSI és e-Hybrid modellek esetén elsőkerék-hajtás az alapfelszereltség, míg a 2.0 TSI modellek a Cupra 4Drive összkerékhajtás rendszerével készülnek. A kínálatban nem szerepelnek dízelmotoros változatok.