A kutyát munkások találták meg egy gödörben, szerencsétlen baleset áldozata lett! Neked mi a véleményed? Te is megemlékeznél?
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Mivel a Cupra egy teljesítmény-orientált háttérrel rendelkező márka, nem meglepő, hogy a Terramar vezetési élményében is sportos vonásokat mutat. Az alapmodellt, a 148 lóerős változatot, inkább a kényelemre helyezték a hangsúlyt, míg a trim szintek és motorváltozatok előrehaladtával nő a teljesítmény, és egyre élesebb vezetési dinamikák is megjelennek.
A 148 lóerős 1.5 eTSI mild-hibrid technológiát használ a hajtáslánc simábbá tételéhez, és hasonló a helyzet az e-Hybrid modellel is, ahol a nagy kapacitású akkumulátor segíti a fürge gyorsulást. A 2.0 TSI egy hagyományosabb meghajtás, mivel minden erejét egyetlen forrásból nyeri, így jobb összességében a válaszreakciója, mint a nagyobb teljesítményű plug-in hibridnek.
Miután vezettem a legnagyobb teljesítményű plug-in hibrid modellt az Egyesült Királyságban, elmondhatjuk, hogy a teljesítmény kihasználásához szükség van némi töltésre az akkumulátorban, mert amint lemerül a teljesítménycsomag, az 1.5 TSI benzinmotor önállóan nem elég erős ahhoz, hogy gyors reakciókat biztosítson. A hajtásláncban jelentkező rángatózás frusztrációt okozhat, mivel a rendszer elektromos segítséget kér az elektromos motortól – ez a folyamat sokkal simább, ha van egy kis töltés az akkumulátorban.
A legfelső VZ2 felszereltségű modell egyik kiemelkedő tulajdonsága a széria részeként elérhető DCC Dynamic Chassis Control adaptív lengéscsillapítókkal. Ezek széles beállítási lehetőségeket kínálnak, így azokat a saját igényeidhez igazíthatod. Összesen 15 fokozat érhető el, ami kicsit túlzónak tűnik, különösen, hogy egyszerűen válthatsz a legkényelmesebb és a legsportosabb beállítások között a kormányon található kapcsolóval. Van Comfort, Race és Cupra mód, valamint egy Személyre szabott (Personal) beállítás, amely lehetővé teszi, hogy a kívánt módon állítsd be a rendszer válaszait.