Gyászol Gulyás Gergely

A Miniszterelnökséget vezető miniszter Zsukovszky Miklós kárpátaljai magyar református lelkipásztortól búcsúzott megható sorokkal. A lelkész élete 54. évében hunyt el. A politikus 2013-ban ismerte meg a lelkipásztort, aki a Derceni önkéntes tűzoltók vezetőjeként a Szövetség a Polgári Magyarországért Alapítvány elismerését vette át Orbán Viktor miniszterelnöktől.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Amikor a P300e plug-in hibrid belépett az Evoque kínálatába, a WLTP ciklus szerint mért 37,9 mérföld (kb. 61 km) elektromos hatótávja vezető pozícióban volt, és szinte nem volt riválisa, amely képes lett volna 40 mérföld feletti hatótávra, így a kedvezőbb céges autós adósávba tartozott. Azóta azonban a Toyota RAV4 PHEV és a Peugeot 3008 Hybrid, valamint a X1 és az Alfa Romeo Tonale plug-in hibrid változatai is átlépték ezt a határt. Az Evoque nem marad le sokkal, így meglepő, hogy a JLR még nem talált módot arra, hogy a akkumulátorból még három mérföldet kihúzzon.

A valós világban végzett tesztelésünk során az autó egy teljes töltéssel átlagosan csak 24 mérföldet (kb. 39 km) tudott, vegyes A-úti és városi sebességek mellett, de ez alacsony, 5 °C alatti hőmérsékleten történt, ami kedvezőtlenül befolyásolta az akkumulátort. A szélesebb tesztelési tapasztalatok alapján azonban egy 30 mérföld (kb. 48 km) körüli elektromos hatótávra lehet számítani átlagos brit hőmérsékleti viszonyok között, ami nagyjából a várható érték.

A legtöbb plug-in hibriddel ellentétben az Evoque P300e támogatja a DC gyors töltést, és 30 perc alatt 80%-os töltöttséget érhet el egy CCS típusú töltőből. A gyors töltés költségét figyelembe véve azonban ez nem biztos, hogy megéri a fáradságot. Ha nem töltöd, akkor számíthatsz egy körülbelül 33 mpg (7,1 l/100 km) üzemanyagfogyasztásra a benzinmotorral autópályán, ahogy a túratestünk eredménye is mutatja, de a városban valamivel jobb értékekre lehet számítani.

Az árak £40,080-tól kezdődnek egy D165 manuális modellnél, S felszereltséggel. Az autó alapfelszereltsége már elég jól ki van építve, de érdemes hozzáadni a £780-os Driver Assist Pack-et (holttérfigyelő és hátsó keresztirányú forgalom figyelő), illetve a £865-ös Convenience Pack-et (automatikus magas fényszóró, kulcsnélküli belépés). Benzines vagy dízel modell esetén javasolt a £1050-os Dynamic Handling Pack, amely adaptív lengéscsillapítókat ad hozzá.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük