Azért a hősies helytállásért, melynek során a 2013-as nagy anyaországi árvízi védekezés idején a Kárpátaljáról a Dunakanyarba siető derceni önkéntes tűzoltók nyújtottak segítséget a gátakon.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
Manapság már számos SUV lépi át az 5,0 méteres hosszúsági határt, így a Ford Bronco majdnem közepes méretűnek számít, 4,8 méteres hosszúságával és 1,9 méteres szélességével. Mindegyik modell rendelkezik kétkerék-hajtású üzemmóddal, illetve négykerék-hajtással, magas és alacsony áttételezéssel. Az ajtók és a tető levehetők – kapható hozzá puha vagy kemény tető (Európában csak kemény tető), és még a hátsó ajtó is oldalra nyílik.
A Jeep évente több mint 200 000 Wrangler modellt ad el, és a pótalkatrészek piaca is elég erős, így könnyen érthető, miért próbálkozik a Ford egy erős név bevezetésével ebben a kategóriában. A Bronco egy olyan autó, amelyet az amerikaiak által kedvelt kalandokhoz terveztek, olyan terepen, amelyből mi nem rendelkezünk olyan sokkal.
Egyfajta középkategóriás modell, amely a fent említettekhez képest inkább aszfaltra optimalizált gumikat kapott – bár, akárcsak a Jeepeknél, minél robusztusabbak, annál jobban mutatnak a Bronco-k (legalábbis számomra). Az amerikai vásárlók választhatnak egy 2,3 literes Ecoboost motort 270 lóerővel, egy 330 lóerős, 2,7 literes V6-ot, valamint egy 3,0 literes, teljesítményorientált Raptor változatot. Azok a európai piacok, amelyek megkapják a Bronco-t, kénytelenek megelégedni a 2,7 literes motorral, amelyhez egy 10 sebességes automatikus váltó társul.