Gianfranco Barra olasz színész 2025. március 23-án, 84 éves korában hunyt el Rómában. A magyar közönség leginkább az 1982-es Banános Joe című vígjátékból ismerheti, ahol Bud Spencer mellett a kor/upt főnök, Mr. Torc/llo szerepét játszotta.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Milyen jogon van egy 1,2 literes, háromhengeres benzines motor a szóban forgó, prémium kategóriás, közel 30 000 fontba kerülő kompakt SUV orrában?
Semmilyen, gondolhatnád. Mégis, az ilyen lecsökkentett motorok egyre gyakoribbak lesznek az ilyen árkategóriájú autókban – és el kell ismerni a DS bátorságát, hogy az elsők között fejlesztett és szerelt be egyet. Bármilyen fenntartásokkal is találkozhat az ilyen terv, az igazság az, hogy ez a motor nem tűnik túlzottan nagy falatnak. Egyenes vonalú gyorsulás tekintetében a 153 lóerő és 177 lb-ft nyomaték azt eredményezi, hogy a DS 3 Crossback legújabb és legerősebb változata 0-60 mph-t 8,8 másodperc alatt éri el.
A két nagy átmérőjű, krómozott kipufogóvég egy kicsit túldimenzionálja a Crossback magas motorházteteje alatt rejlő szerény 1,2 literes háromhengeres motort. Ez egy olyan példa, ahol a DS bátran a stílust és a jelenlétet helyezte előtérbe.
Ez nem éppen lélegzetelállító, és a nagyobb motorral rendelkező riválisok biztosan gyorsabbak. De a Puretech motor egyáltalán nem tűnik lethargikusnak vagy sürgetés nélkülinek sem. Az erőfeszítései 30-70 mph között a fokozatokon keresztül – ami a valódi világbeli teljesítmény legfontosabb mértéke – elég biztatónak bizonyultak: a gyorsulás 8,3 másodperc alatt zajlott, ami csupán egy tizeddel lassabb, mint a 148 lóerős, 1,4 literes Q2, amit 2016-ban teszteltünk.