Több mint négy évtizedes karrierje alatt 117 fi/m szerepelt, és komédiákban, valamint drámákban egyaránt maradandó alakításokat nyújtott.
Forrás: MSN / FB / BPW
Ez is érdekelhet:
A DS 3 Crossback belső terének nem hiányoznak az érdekes, megkülönböztető jellemzők, de az igazság az, hogy különböző hiányosságai és következetlenségei elveszik tőle a valóban meggyőző eladási pontokat, legyen szó praktikusságról vagy prémium szintű hangulatról.
Az első ülésekbe való beülés könnyebbé tehető lett volna, mint egy hagyományos kisautóban. Bár az autó egy viszonylag kényelmesen emelt csípőpontot kínál, a sarkaid könnyen beleakadhatnak az ajtó küszöbébe, ha nem emelgeted őket nagyon óvatosan, mivel a küszöb szokatlanul magas, széles és akadályozó.
A képernyő alatti, gyémánt alakú „gombok” irritálóan változóan reagáltak a érintésre. Olykor egy erősebb nyomás nem váltott ki semmilyen reakciót, míg egy véletlen ujj érintése másikat indított el – mivel egyesek gombok, míg mások kapacitív érzékelők.
Miután beültél, a cockpit első részének építészete és csomagolása meglehetősen innovatívnak tűnik. A légbeömlők, műszerek, infotainment kijelző és azok kezelőszervei mind egy olyan panelre vannak összegyűjtve, amely a műszerfalat közös magasságban keresztül öleli – de közvetlenül alatta a műszerfal és az ajtópanelek el vannak süllyesztve, így rengeteg helyet biztosítanak a térdeidnek és könyökeidnek.
Bár a tesztautónk bőrei és formázásai sötétek voltak, kellemes térérzetet és jó kilátást biztosítottak elöl. A hátsó ülések számára azonban már nem kínálja ugyanazt – az autóból való kilátást egy emelkedő övvonal és a DS cápafinas stíluselemei akadályozzák.