Többen felfigyeltek rá, hogy az énekes-showman egy óriási fotót vitt magával a temetésre. Közelebbről megnézve kiderült, hogy a képen Schmuck Andor látható, méghozzá a Nagy Duettben híressé vált fehér cowboykalapjában.
A fotón azonban nem csak ő szerepelt: mellette feltűnt korábbi táncpartnere, Sári Évi is – ám az ő alakját Győzike egy nagy zöld növénnyel takarta el, amelyet a képre ragasztott. A furcsának tűnő gesztus értelmezését végül a Reddit közössége fejtette meg. MUTATJUK AZ OKOKAT!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Az árak hivatalosan 32 400 és 41 390 font között mozognak, de az Auto Express „Find A Car” szolgáltatásán keresztül akár 5 000 fontot is meg lehet spórolni, így az induló ár 29 058 font. A Tucson havidíjas lízinggel már 279 fonttól elérhető, míg a használt példányok ára 14 574 font körül kezdődik.
A Hyundai tapasztalata a hibrid hajtásláncok terén érződik is a Tucson vezetési élményén. A rendszer jól működik városi forgalomban és autópályán egyaránt. A hatfokozatú automata hajlamos gyorsan feljebb kapcsolni, ami nem is baj, mivel a motor hangosabbá válik, ha magasabb fordulaton dolgozik. Az Eco üzemmódot érdemes használni a legtöbb helyzetben, mivel a Sport mód fokozza ugyan a gázreakciókat és az elektromos rásegítést, de magasabb fordulatszámon tartja a motort, ami nem illik a Tucson kényelmi fókuszához.
A hibrid rendszer képes finoman észrevétlenül lekapcsolni a benzinmotort, amikor nincs rá szükség, ami nemcsak csendesebb működést, de jobb fogyasztást is eredményez. A plug-in hibrid verzió körülbelül 200 kilogrammal nehezebb, de teljesítményben ezt nem nagyon érezni, sőt, az elektromos motor dinamikusan segíti a gyorsítást.
A teljesítményadatok tekintetében a 158 lóerős, kizárólag benzines modell 9,9 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/h-ra, míg az enyhe hibrid változat ugyanezt 9,4 másodperc alatt tudja elsőkerék-hajtással, vagy 9,8 másodperc alatt összkerékhajtással. Ezeknél a verzióknál a végsebesség 191 km/h. A teljes hibrid 212 lóerővel 8,2 másodperc alatt gyorsul 100-ra, de a végsebessége kicsit alacsonyabb, 187 km/h. A plug-in hibrid modell 249 lóerőt és 304 Nm nyomatékot kínál, így kétkerék-hajtással 8,2, összkerékhajtással pedig 8,5 másodperc alatt van százon, maximális sebessége szintén 187 km/h.
A Tucson városban is könnyen kezelhető az elektromos szervokormánynak és a jó kilátásnak köszönhetően. A plug-in hibrid akár 43 mérföldet is megtehet elektromos módban, így különösen csendes és gazdaságos választás városi használatra. Minden modell tolatókamerával felszerelt, ami tovább javítja a manőverezhetőséget.