A hír TTOK-on jelent meg! Már összevágták a kettős közös pillanatait a Titanic zenéjére. A rajongók szerint: Ő a narancs, a másik a vörös – és ebből lett egy jó kis roz/frö/cs. Továbbá most azon dolgoznak, hogy létrehozzanak egy új mozgalmat: „Szeretettel Magyarországért” néven, amely célja, hogy „összehozza a nemzetet, ha már minket is összehozott.” MUTATJUK A DRÁMAI RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Valójában mindkét autó olyan gyors, hogy a teljesítményük határait a legtöbb vezető ritkán fogja kihasználni a mindennapokban. És éppen itt mutatkozik meg, hogy a Kia Stinger mennyivel élvezetesebb vezetési élményt nyújt – nemcsak akkor szórakoztató, amikor a határokat feszegeted, hanem szinte mindig. A vezetési élmény folyamatosan jelen van, még akkor is, ha nem mész extrém tempóval.
A kormányzás lehetne egy kicsit érzékletesebb, több visszajelzést adhatna, de ez nem rosszabb, mint az Audi S5 esetében, amely szintén kissé „élettelen” kormányzást kínál. Az Audi quattro összkerékhajtása kétségkívül előnyt jelent, ha kanyar kijáratánál a stabilitás számít – ilyenkor jobban „tapad” az útra. Ugyanakkor a Stinger hátsókerék-meghajtása és a részlegesen önzáró differenciálműve olyan dinamikusabb, „élőbb” vezetési élményt nyújt, amely során valóban érezheted, hogyan mozog az autó a gáz, a fék és a kormány egyensúlyozására.
A Stinger nem egy könnyű autó – közel 1.9 tonnát nyom –, de ennek ellenére a GT S változat alváza meglepően fürge hatást kelt. A futómű jól hangolt, és egyszerre képes kényelmes rugózást és sportos vezethetőséget biztosítani, még a gyakran hullámos brit utakon is. Az adaptív lengéscsillapítóknak köszönhetően a felfüggesztést igény szerint lehet állítani: a „Comfort” üzemmódban kényelmes, sima utazást kapunk, míg a „Sport” és „Sport+” módokban feszesebb, precízebb vezethetőséget biztosít az autó, és csökken a bólintás és oldaldőlés kanyarban.
A csúcsváltozat, a Stinger GT S, egy 3.3 literes, dupla turbós V6-os benzinmotort kapott, amely rendkívül finoman és hatékonyan adja le a teljesítményét. A motor már 1.300-as fordulatszámtól 510 Nm nyomatékot produkál, így az alsó fordulatszám-tartományban is erőteljes húzást nyújt, miközben magasabb fordulaton is erőteljes marad. A végsebesség 270 km/h, és a 0–100 km/h gyorsulás 4,7 másodperc alatt megvan – és mindezt szinte észrevehetetlen turbólyuk nélkül, ami tényleg komoly teljesítmény.