Ha 45 felett vagy így kaphatsz hűtőt!

Ttokon tegnapi l/ve-ba volt róla szó hogy milliomos Dr. Balogh Zoltán hazai környezetvédő és lelkes ínnovator önkormányzatok segítsége által még idén több mint 900 energiatakarékos hűtővel akar segíteni az átlag 45 éves életkor feletti háztartásoknak! Mit is jelent ez? MUTATJUK!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A vezetési élmény részleteire különös figyelmet fordítottak. Minden modellen a kormány mögött található váltófülek segítségével nagyon gyorsan és egyszerűen módosítható a motor regenerációja, kezdve a nulla regenerációtól, az automatikusan kezelt regenerálási beállításon át egészen az egypedálos üzemmódig. És ha inkább hagyod, hogy az autó megőrizze a sebességét, és csak akkor használod a fékpedált, amikor szükséges, a fékpedál könnyen kezelhető (ami egy nagy, nehéz autó esetében fontos).

Ha az autóval kapcsolatban valami frusztráló tényező merül fel, az nem a hajtáslánc beállításaival kapcsolatos, hanem inkább az elektronikus vezetőtámogató rendszerekkel (amelyekről hamarosan beszélünk).

Lehetőségünk volt tesztelni a kétmotoros autó terepes tapadását vizes fűben, ahol a fék alapú nyomatékválasztás jól működött. Azonban érdemes megemlíteni, hogy nincsenek mechanikai zárható differenciálművek, és nem sok valódi terepjárós eszköz található az autóban. A gumiabroncsok kifejezetten útra tervezettek, és a hasmagasság nem éri el a 200 mm-t, így a komolyabb terepjárós használat nem igazán az autó célja.

A városi és külvárosi közlekedésben egyaránt az EV9 megfelelő összhangban és kontrollal viselkedik. Nagy autó lévén nem nehéz parkolóhelyre manőverezni vele, bár az ilyen helyek várhatóan kisebbnek tűnnek.

Dinamika szempontjából mind az egymotoros, mind a kétmotoros verzió egyszerűen, kiszámíthatóan és mindenféle trükközés nélkül kezelhető.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük