Az információk szerint már nyár közepén elérhetővé válik a lehetőség hogy egy új energiatakarékos hűtő tulajdonosa legyél! Ha elérhető lesz további részleteket mutatjuk!
Forrás: MSN / FB / TTOK / BPW
Ez is érdekelhet:
Itt nincs négykerék-kormányzási rendszer, amely extra manőverezhetőséget biztosítana a kis körforgalmaknál és alacsony sebességnél, vagy mérsékelné a hosszú tengelytávval járó dinamikai hatásokat. Ez azt jelenti, hogy alacsony sebességnél sok karforgatásra lesz szükség, különösen. Az autó nem sportos vagy atletikus – és egy nagy családi autótól talán nem is vársz ilyesmit.
Kétmotoros változatban legalább annyira kevesebb dőlést tapasztalunk a kanyarokban, mint amennyire azt várnánk, mivel a karosszéria irányítása olyan mértékű, hogy a jelentős tömeg nem akadályozza az autót a gyors kanyarvételben. Bár nem neveznénk hajtósnak, a vezetési élmény egyértelműen precíz, összeszedett és nyugodt, a kormányzás pedig ad némi visszajelzést.
Egyenetlen utak kihívás elé állítják a kompozíciót, és a felfüggesztés kissé feszültebbé és izgatottabbá válik élesebb bemeneteknél, miközben egyértelművé válik, hogy az autó alapvetően inkább a könnyedebb, kényelmesebb utazásra van hangolva.
Ezzel szemben az egymotoros Air lágyabbnak tűnik, jól kezeli a dudorokat és az úthibákat. Mivel az Air 168 kg-mal könnyebb, mint a kétmotoros változat, az autó teste kanyarodás közben jobban kontrollálható. Ha az EV9-et egy kanyargós vidéki útra irányítjuk, pontosan kormányozható, annak ellenére, hogy a kormányon keresztül érzékelhető visszajelzés limitált. Egyszerűen fogalmazva, az Air kissé pihentebbnek érződik, miközben kisimítja az úthibákat.
Nem olyan biztos talpú, mint a kétmotoros változatai, részben azért, mert azok négykerékhajtással rendelkeznek, amely extra stabilitást ad, amikor az autó gyorsít.