Hadházy Ákos drámája

A képviselő elmondása szerint azért látogatta meg a birtokot, hogy a tulajdonostól, Orbán Viktor édesapjától érdeklődjön a majorság műemléki státuszáról és a látogatás feltételeiről. Ekkor biztonsági őrök jelentek meg: Az egyikük többször megpróbált nekihajtani Hadházy járművének, de végül a saját kocsiját borította fel. A felborult autóból egy “Testőr” feliratú pólót viselő férfi szállt ki, akitől Hadházy azt kérdezte: „Maga ő/ült, megsérült, mit csinált, uram?”

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

A Dacia megközelítése továbbra is a Renault Csoport számára kifejlesztett technológia átvételére épít, de a márka hozzáállása azóta jelentősen kifinomultabbá vált, mint korábban, és most már egyes esetekben az elsők között is szerepelhet. Mivel a Dacia és a Renault Csoport autóinak mérete hasonló, elvárható lenne, hogy a Bigster a Renault Austral alapjaira épüljön. Azonban a Dacia inkább egy alulról építkező megközelítést alkalmaz az autók fejlesztésében, azaz a cég a csoporton belül elérhető alkatrészekből építi meg a modellt, figyelembe véve a költségvetést, így elkerülve a fölösleges kiadásokat. Ennek eredményeként a Bigster a Renault Csoport olcsóbb, CMF-B platformján alapul, bár azt is meg kell említeni, hogy a Renault platform stratégiája rugalmasabbnak tűnik, mint a Stellantis és a Csoport megközelítése.

Ez azt jelenti, hogy a Bigster néhány figyelemre méltó módon eltér azoktól az autóktól, amelyekhez kapcsolódik. Annak ellenére, hogy egy nagyobb Duster, a Bigster hajtáslánca gyakorlatilag egy generációval előrébb lépett. Az alapmotor egy 1,2 literes, háromhengeres benzin mild-hibrid, amely egy hatsebességes manuális váltóval van párosítva. Elsőkerék-hajtású konfigurációban egy kicsit több teljesítményt (138 lóerőt) ad le, mint a Duster (128 lóerő), míg ha négykerékhajtású változatban rendelhető, akkor az ugyanazon, alacsonyabb teljesítményállapotot képviseli.

A motorkínálat csúcsán egy teljes hibrid áll. Alapvetően ez ugyanaz az E-Tech hibrid rendszer, amit a Renault már néhány éve ismerhetünk. A benzinmotor egy kuplung nélküli váltóhoz csatlakozik, amely lehetővé teszi, hogy a motor négy fokozatot használjon, míg a fő elektromos motor két fokozatot használ. Egy másodlagos, ISG-típusú motor felel a motor indításáért, az RPM beállításáért, hogy az fordulatszámot illeszkedjen, és lehetővé tegye a váltást. Ez az olcsóbb négysebességes rendszer, nem pedig az ötfokozatú változat, amely a Renault Rafale és Austral modellekben található. A Dusterhez képest a különbség, hogy a benzinmotor 1,6 literesről 1,8 literesre lett növelve, ami 18 lb-ft-tel több teljesítményt biztosít, így a jármű jobb teljesítménnyel bír. A hajtásakkumulátor kapacitása 1,2 kWh-ról 1,4 kWh-ra nőtt. Feltételezhetően ez a konfiguráció idővel a Dusterbe és más Renault Csoportos autókba is bekerül.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük