Miközben gyógyulása folyamatos, Bodrogi nem hagyta el a színpadot. Bár jelenleg ülve játszik, jelenléte mit sem veszített erejéből. A közönség továbbra is ámulva figyeli, ahogy pár szóval vagy egyetlen gesztussal is megbabonázza őket. Élettársa, Vass Angéla szerint a színész fegyelmezett, türelmes beteg, aki követi az orvosok és gyógytornászok utasításait, és minden energiáját a felépülésre fordítja. „Mindegy, hogyan van jelen – a lényeg, hogy ott van” – fogalmazta meg tömören, mit is jelent Bodrogi jelenléte a színpadon.
AZ ESÉLYEK:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Egy különleges változat a Fiat Tipo Sport, amely az S-Design felszereltséget veszi alapul, és egy sportosabb karosszériacsomagot kap hátsó diffúzorral, első spoilerekkel, oldalsó küszöbökkel és fekete kontrasztos tetővel. Belül is több extra található, bár itt is csak a két benzines motoropció érhető el, így a sportosabb megjelenéshez nem jár teljesítménybeli fejlődés. Összességében a Fiat Tipo egy elfogadható, költséghatékony választás, és több felszereltséget kínál, mint a hasonló árú konkurensek, például a Ford Focus, Renault Megane vagy Peugeot 308. Ugyanakkor belül kicsit olcsó érzetű, és a korszerűtlen technológia miatt nem olyan dinamikus, mint versenytársai, továbbá valószínűleg többe is fog kerülni a fenntartása.
Menet közben a Fiat Tipo nyugodt, kényelmes vezetési élményt kínál, köszönhetően a lágy felfüggesztésnek és a kényelmes vezetői pozíciónak. Ez a komfortközpontúság viszont azt jelenti, hogy a vezetési élmény visszafogottabb: a kanyarokban a karosszéria erősebben dől, a kormányzás nem túl érzékeny, bár jól súlyozott, és a tapadás rendben van. Nem rossz autó vezetni, de a Vauxhall Astra és a Ford Focus sajnos mindkettőnél jobbnak bizonyul. Az Astra ráadásul ugyanolyan kényelmes is. Bár a Tipo kissé elmarad riválisai mögött a rugózás terén, a különbség nem nagy, és jól kezeli az egyenetlenségeket, miközben a kisebb úthibákat is visszafogja. Az üléspozíció valamivel alacsonyabb a versenytársakénál, de nem kényelmesebb annál.
A motorok közül a szívó 94 lóerős 1,4 literes benzines motor nagyon finoman működik, városban alacsony fordulaton csendes, csak magasabb sebességnél válik zajossá. Az autópályán a szél- és úthangok is erősödnek, de a Tipo ezeket viszonylag jól szűri. A benzinmotor teljesítménye nem rossz, de nem olyan erőteljes, mint a turbós benzines vagy a dízel változat. A 1,4 T-Jet motor kissé többet fogyaszt, de jobb válaszreakciói miatt ezt választanánk a másik benzines helyett. Alacsonyabb fordulatszám-tartományban több a nyomaték, és a 118 lóerő elég élénk ahhoz, hogy tartani tudja a forgalom ritmusát. A 1,6 literes dízel kívülről zörgősnek tűnik, de belül majdnem olyan csendes, mint a benzines. Ha megpörgetjük, hallani lehet a jellegzetes hangot, de a mindennapi vezetés során a motorzaj inkább háttérbe szorul. A 320 Nm-es nyomaték miatt a dízel dinamikusnak érződik, főleg sebességben, a turbó bekapcsolásakor pedig nagy erőt ad, ami jó, mert így nem kell túlpörgetni a motort. A hatsebességes kézi váltó kissé gumiszerű érzést ad, és ha túl gyorsan váltunk, recsegve kapcsolja a sebességet.