Hajnalban jött a szívszorító hír Bodrogi Gyuláról!

Az idős művész története messze túlmutat egy színész rehabilitációján. A gyors műtét, a korai hazatérés, majd a folyamatos fejlődés szinte meseszerű – ahogyan az orvosai is fogalmaztak, szinte csodaszámba megy. De a valódi erő a hozzáállásában rejlik: humor, elszántság és az a végtelen szeretet, amit a közönségtől kap és vissza is ad. Ez a példa azok számára is inspiráló, akik valamilyen testi vagy lelki megpróbáltatással küzdenek: mert igenis van visszaút, ha az ember hisz benne – és tesz érte.

VIA Kiskegyed

Ez is érdekelhet:

Alacsony fordulatszámon bőséges nyomaték áll rendelkezésre, ami megkönnyíti az autópályás vezetést, hiszen nem kell visszakapcsolni az előzés megkezdéséhez. Ez azt is jelenti, hogy elkerülheted a magas fordulatszámot, amely sokkal zajosabb – sajnos a Tipo finomhangolás tekintetében nem a legjobb, a Multijet motor ketyegő hangja kellemetlenül hallatszik a kabinban.
A Tipo eredetileg jó ár-érték arányú autónak készült, amit a kontinens többi részén alacsony ára is tükröz, ám az Egyesült Királyságban drágább, így könnyebben összehasonlítható fejlettebb riválisokkal. Még a csúcsfelszereltségű Tipo sem kerül sokba, és ha olcsón szeretnél egy tágas ötajtóst, a kínálat nagyjából 15 ezer fonttól indul, ráadásul a Fiat finanszírozási ajánlatai is vonzóak. Ezért az összegért egy 94 lóerős, 1.4 literes benzines Easy felszereltségű modellt kapsz, amely alapból tartalmaz DAB rádiót, Bluetoothot és légkondicionálót, így még az alap Tipo is tisztességes felszereltségű. Ha még nagyobb helyre van szükséged, a Tipo kombi 550 literes csomagtartóval rendelkezik, és ez körülbelül 1000 fonttal kerül többe. A szedán változat csak a régi 94 lóerős 1.4 literes benzines motorral érhető el, ára pedig az Easy felszereltséggel valamivel több mint 14 ezer font, míg az egy fokkal gazdagabb Street felszereltség további 500 font felárat jelent.

Ha viszont tisztességes felszereltséget és takarékos motort szeretnél a Fiat Tipóban, többet kell költened, és ekkor már egy hagyományosabb ötajtós rivális, például a Vauxhall Astra árkategóriájába kerülsz. A belépő szintű motor a 94 lóerős 1.4-es benzines, amelyet a legfrissebb WLTP mérési cikluson teszteltek, és akár 40,7 mérföld/gallon fogyasztást ér el. Ez a szám valamivel rosszabb a nehezebb, nagyobb kerekű és gumiabroncsú felszereltségű modelleknél, de csak néhány mérföld/gallon eltéréssel. A 118 lóerős 1.4 T-Jet turbós benzines jobb teljesítményt nyújt, de gazdaságosságban nem sokkal rosszabb. A Mirror felszereltségű 1.4-es modell fogyasztását akár 37,2 mérföld/gallonra adják meg, míg a T-Jet 36,7 mérföld/gallon körül van, tehát csak fél mérföld/gallon a különbség.
A Multijet dízelmotor 1.6 literes és ugyanúgy 118 lóerős, mint a T-Jet benzines. Jó alacsony fordulatszámú nyomatékot kínál, és akár 51,4 mérföld/gallon fogyasztást ér el a WLTP mérési ciklus szerint.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük