Hajnalban jött a tragikus hír: elhunyt a Királynő

89 éves korában elhunyt Pintér Györgyi, a magyar NÓTAKIRÁLYNŐ egyik utolsó, meghatározó előadója. Halálhírét a Dankó Rádió közölte, ahol rendszeresen műsorra tűzték felvételeit, s most is megemlékeztek róla. A művésznő 1976 óta szerepelt rádiós és televíziós produkciókban, és hosszú éveken át őrizte férje, Solti Károly emlékét, akivel nemcsak művészi, hanem mély emberi kötelék is összefűzte.
Együtt emelték újra piedesztálra a magyar nóta hagyományát – különösen fontos szerepet játszva a diaszpórában élő magyar közösségek életében.
AZ IDŐS KOROSZTÁLY ISMERTE IGAZÁN! Ő VOLT AZ:

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Ez a generációs i10 eddig csak egyetlen faceliftet kapott, amely során finoman átdolgozták az első és hátsó lökhárítót, frissítették a hátsó lámpákat, és a ködlámpákat jobban integrálták a hűtőrácsba. Egyébként a megszokott recept szerint halad tovább.
Méretei 3675 mm hosszú, 1680 mm széles és 1483 mm magas, ami az osztályát tekintve átlagosnak számít. 25 mm-rel rövidebb, mint az Aygo X, és nagyjából 400 mm-rel rövidebb, mint az egyedül ötajtós Sandero és az MG 3.
A hatszögletű nappali menetfény-klaszterek különösen elegánsan mutatnak az i10 éles vonalvezetésű hűtőrácsa mellett. Az alacsony tetővonal és a motorháztető sarkaira tolt fényszórók sportos, összesimuló testalkatot kölcsönöznek az autónak. Az arányosan végrehajtott ráncfelvarrásnak köszönhetően az i10 megjelenése letisztultabb és vonzóbb lett, kevésbé szuperminis, inkább sportos kis hatchback.

Csapatunk véleménye szerint a Hyundai ebben a kocsiban igazán jól eltalálta a dizájnt. Míg elődje inkább vonzó, de jellemzően jellegtelen volt, ez a harmadik generáció minden tekintetben markáns, kifinomult és prémium vonásokat hordoz, így magabiztosan versenyezhet a legmeghatározóbb konkurensekkel.
Például az i10 logó, amely a C-oszlopon egy méhsejtmintás műanyag díszen kapott helyet, nagyon stílusos részlet, és az új könnyűfém keréktárcsa dizájnok miatt az autó drágábbnak tűnik, mint amilyen valójában, még az alapfelszereltségi szint esetén is.
Ráadásul az első részlet éles vonalvezetése elég agressziót sugároz ahhoz, hogy levetkőzze az osztályra gyakran jellemző „cukiság” imázst, de nem túlzásba vitt módon, így természetesnek hat. A Hyundai már régóta állítja, hogy eladásainak jelentős része a vásárlók vonzódásának köszönhető a formatervek iránt, és nem kétséges, hogy az i10 továbbra is erős pozícióban van ezen a téren.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük