A törvényjavaslatban szereplő egyik legfontosabb módosítás, hogy a jövőben az özvegyi nyugdíjra csak azok lesznek jogosultak, akik nem álltak házasságban egy harmadik személlyel, miközben élettársi kapcsolatban éltek. Ez azt jelenti, hogy azok, akik párhuzamos kapcsolatokban éltek, és egyikük házasságban is élt, nem jogosultak az özvegyi nyugdíjra.
Az új szabályozás további szigorításokat tartalmaz a nyugdíjakra vonatkozóan:
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Körülbelül 40 mérföld tisztán villamos hajtással, és a Hybrid 180 – amely 178 LE-t tud – 8,0 másodperc alatt gyorsul 100-ra, míg a erősebb, 225 LE-s Hybrid 225 8,9 másodperc alatt éri el ugyanazt, viszont akár 41 mérföldet is megtehetsz vele elektromosan, ami kedvezőbb adózási besorolást jelent a céges használatban. A fogyasztási és emissziós adatok tekintetében a háromhengeres 1,2 PureTech benzines akár 46,4 mpg-t is elérhet (CO₂-kibocsátása 138 g/km), a 128 LE-s dízel jellemzően 54,1 mpg-t hozhat, míg a mild hibrid elegáns kompromisszum, 50,4 mpg és 126 g/km CO₂-értékekkel. A plug-in hibridek esetében akár 250 mpg hatóteljesítmény is elérhető, és az EV-tartományban akár 41 mérföld is megtehető. A Hybrid 180 12,4 kWh-s, míg a Hybrid 225 14,2 kWh-s akkupakkot használ; mindkettőt kb. 1 óra 45 perc alatt lehet teljesen feltölteni egy 7,4 kW-os fali töltőről. Biztosítási csoport szerint a benzin- és dízelmodellek 22-es, a hibridek 29-es csoportba tartoznak, míg az értéktartás tekintetében a 3008 három év alatt 33–46 %-át őrizheti meg az újkori árának – valamivel kevésbé tartós, mint versenytársa, a Renault Austral.
A plug-in hibrid Tonale Q4 a modellcsalád legerősebb változata, teljesítménye eléri a 271 lóerőt, és összkerékhajtást kínál. A motorháztető alatt található 1,3 literes benzinmotor az első kerekeket hajtja, míg a 15,5 kWh‑es akkumulátorról táplált egyetlen villanymotor a hátsó kerekeket mozgatja. Az Alfa Romeo közlése szerint a Tonale Q4 akár 42 mérföld (körülbelül 68 km) tisztán elektromos üzemmódban is képes megtenni, városi használat esetén ez az érték elérheti az 50 mérföldet (mintegy 80 km‑t). A plug-in modell akár 217 mpg‑es üzemanyag-fogyasztást is elérhet, miközben a CO₂‑kibocsátása 29–32 g/km között mozog, ami lehetővé teszi számára, hogy ugyanabba a 8 százalékos Benefit‑in‑Kind adókategóriába kerüljön, mint a legújabb BMW X1 PHEV, és jóval kedvezőbb legyen, mint az összkerékhajtású Volvo XC40‑é, amely a 14 százalékos BiK‑kategóriában található.