„Egy címeres ö/ör vagyok. Az idei nehéz és pörgős év végén, egy koccintás után tegnap este későn indultam haza kocsival. Nem éreztem magam bec/ípve se. Inkább szerencsé(m)re néhány száz méter után a rendőrök igazoltattak, mielőtt bármi történhetett volna. Mérhetetlenül sajnálom, a következményeket vállalom. Sajnálom, nincs rá mentség!” – írta a csütörtök délutáni bejegyzésben a rapper.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Nyilvánvaló, hogy a Nissan nem egy kimondottan sportos vagy élményautóként kívánta újraértelmezni a Leafet, és ebben a tekintetben pontosan azt nyújtja, amit ígér. Éppen emiatt érzi magát sokkal közelebb ahhoz a vásárlói körhöz, amely számára készült: azokhoz, akik nyugodt, kényelmes és biztonságérzetet adó elektromos autós élményt keresnek. A Leaf nem akar lenyűgözni látványos gyorsulással vagy agresszív vezethetőséggel, helyette kiegyensúlyozottságot és kiszámíthatóságot kínál.
A tesztelt, 75 kWh-s akkumulátorral szerelt változat teljesítménye a mindennapi használat során bőségesen elegendő, de ami igazán kiemelkedő, az a gázpedál hangolása és az egész hajtáslánc finomsága. Az első tengelyre szerelt villanymotor gyorsítása sem rá/ga/ózó.
