Hatalmas balhé a Farm VIP-ben!

„Remélem, iszonyat sz/vá/ volt ez a sárgáknak! Remélem, nagyon le volt lakva az a pajta! Nyo/or/dja/ak meg, hogy bes/ólo/attak nekünk, hogy bé/ák vagyunk és alábecsültek minket!” – ezzel elérte, hogy Szalontai Szilvi szemmel láthatóan csalódjon. Miután Dávid Petra megosztotta véleményét a többiekkel, a piros csapat tagjai egyértelműen elhatárolódtak tőle.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Jelenleg a Vantage lényegében tiszta úti autóként vagy Le Mans-i GT3 versenyautóként létezik, és nincs közte semmi. Ezt valószínűleg idővel meg fogja változtatni egy olyan változat bevezetése, amelyet Aston válaszaként tekinthetünk a 911 GT3-ra.

Jelenleg azonban tudd, hogy ez a „szokásos” modell még mindig egy igazi szórakozás pályán. Ha az ESP-t és a tapadásvezérlést teljesen kikapcsolod, talán ez a legjobban gázzal szabályozható autó, ami jelenleg kapható – egy kis tömegelosztással úgy tűnik, nincs olyan sebesség, amely mellett a Vantage ne tudná drámaian oldalra dönteni magát.

A lenyűgöző dolog az, hogy a hátsó tengely könnyű elszakadásával szemben az autót nem különösebben nehéz visszakapni és kiegyensúlyozni, ami számunkra annak a jele, hogy az autó ügyesen van beállítva. Természetesen használhatod az új, többfokozatú tapadásvezérlő rendszert is, és egy esős pályanapon biztosan hasznos lenne, nemcsak azért, mert nyilvánvaló különbség van a beállítások és az intervenció szintje között, hanem mert az intervenció olyan természetes módon történik, hogy biztosan átvészelheted a yaw pillanatait – legyenek azok kicsik vagy nagyok – miközben megőrzi a lendületet. Kisebb sugarú kanyarokból kifelé pedig hallhatod az e-differenciál különös, hangsúlyos zip-nyöszörgését, ahogy lezárja és próbálja meg kihasználni az majdnem 600lb-ft forgatónyomatékot. Ezt mi nagyon kedveltük.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük