Hatalmas balhé a Farm VIP-ben!

A sz/kim/ndása, különösen Fekete Pákó és a sárga csapat kritikája, tovább nehezítette a viszonyokat, és érdekes kérdéseket vetett fel a csapatszellem és a versenyszellem határainak átlépésével kapcsolatban.

Forrás: MSN / FB / FVIP

Ez is érdekelhet:

A Vanquish alacsony sebességű rugózása kissé kemény és érzékeny az osztályától elvárt normákhoz képest. Magasabb sebességeken azonban folyékonyabbá válik, amikor az adaptív lengéscsillapítók lehetővé teszik a sima futást, ha puhán hagyják őket, de gyorsabb tempónál szorosabbá is válhatnak. A vezetési módok széles választékában jelentős dinamikai sokoldalúságot találunk itt, bár talán nem kínálja azt a selymesen finom kidolgozottságot, amit egyesek egy ilyen autóban kereshetnek.

Amikor már éppen befejezed az autó kanyarodását, van egy pillanatnyi szünet a kezelési válaszon, amely egy kicsit az autó méretére és súlyára utal. De kétségtelen, hogy ez azért van, hogy a Vanquish stabilan és egyenletesen vegye be a kanyart, és később keményebben is bele lehet nyomni a szorosabb kanyarokba, hogy sokkal jobb tapadással és összeszedettséggel robbanjon ki belőlük, mint amit az ilyen típusú, erősebb Astonok eddig tipikusan elértek.

A Vanquish egy nagy autó, más szóval – de elég keményen dolgozik a lengéscsillapítóival és a nyomatékvektoráló elektronikus differenciálművével ahhoz, hogy úgy viselkedjen, mint egy sokkal kisebb, könnyebb és élesebb autó, és tényleg szórakoztató tud lenni egy elég széles úton, hogy elférjen a méretéhez. Igaz, hogy az Aston Martin szardíniai sajtóbemutatóján ezek az utak nem voltak túl gyakoriak, de az autó érdeme, hogy ennek ellenére is képes volt megmutatni a tehetségét.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük