Hatalmas balhé a Farm VIP-ben! Aurélio kifakadt!

Aminek következtében heves szóváltásba keveredett Fekete Pákóval. Az incidens akkor vette kezdetét, amikor Aurelio, csalódottságát és dühét kifejezve, közvetlenül Pákót okolta a kudarcért. “Azon kell gondolkozni, hogy … téged hagynak utoljára, mert nem veszed komolyan, érted?! Hát … a n/ket előbb kiveszik, mint téged” – hangzott el Aurelio felindult szavai, melyek kiváltották Pákó és a többi játékos reakcióját.

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Talán nem meglepő, ha figyelembe vesszük, hogy a Junior ugyanarról az e-CMP platformról származik, mint a Peugeot (és a Vauxhall Mokka, Citroën ë-C3, Jeep Avenger és még sorolhatnánk). Az Alfa azt állítja, hogy egy kis olasz bájt csempésztek a műszaki alapokba, de lényegében egy az egyben ugyanaz a független McPherson első felfüggesztés és torziós gerendás hátsó híd, miközben az áramot az immár szinte mindenütt jelenlévő, elöl elhelyezett 154 lóerős elektromos motor és 54 kWh-s akkumulátor biztosítja.

A legmagasabb Veloce változat számára egy egyedi, 278 lóerős motor, 25 mm-rel alacsonyabb hasmagasság, módosított lengéscsillapítók, vastagabb stabilizátor rúd, négydugattyús féknyergek a nagyobb, 380 mm-es első fékekhez, és ami a legérdekesebb, egy valódi mechanikai, korlátozott csúszású differenciálmű kerül. Azonban a normál verzió akkumulátora változatlanul megmarad. Bárhogy is legyen, ezek az extra felszerelések 15 kg-mal növelik a teljes saját tömeget, így az 1560 kg-ra nő. Az Alfa azt állítja, hogy a Veloce körülbelül 200 kg-mal könnyebb, mint a versenytársak, de miközben azok hasonló teljesítményt kínálnak, ők már a magasabb kategóriába tartoznak, és nagyobb akkumulátorokkal rendelkeznek.

A benzines Ibrida sokkal szerényebb műszaki megoldásokra épít. Egy 134 lóerős, 1,2 literes háromhengeres turbós benzinmotor kombinációjára épít, amelyet egy 0,42 kWh-s akkumulátor és egy 28 lóerős elektromos motor segít a hatfokozatú, duplakuplungos automata váltóban. Ez az erőforrás olyan modellekben is megtalálható, mint a Vauxhall Corsa vagy a hétüléses Peugeot 5008, és ahogyan ezekben a modellekben, az elektromos motor itt is képes egyedül hajtani az autót, de az elektromos részleg sokkal gyengébb, mint a Toyota Yaris Cross vagy a Renault Captur E-Tech esetében.

Egy négykerék-hajtású hibrid változat, amelynek hátsó hídján elektromos motor található, következik, de valószínűleg nem érkezik meg az Egyesült Királyságba. Bár egy nem hibrid, manuális változat technikailag lehetséges lenne, jelenleg nem szerepel a terveik között.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük