Pumped Gabo próbált közbelépni, igyekezett enyhíteni a feszült légkört. “Komolyan vette, de ennyit tudott, Tesó” – mondta, próbálva védeni Pákót!
Forrás: MSN / FB / FVIP
Ez is érdekelhet:
A 10,25 hüvelykes érintőképernyő szépen integrálva van a műszerfalba, nem csupán rá van ültetve, de a szoftver ugyanaz, mint más Stellantis modellekben, és kezdi elmaradni a riválisokétól válaszidőben és használhatóságban. Míg a konfigurálhatóság széleskörű, a válaszidők, a grafikák és a menüstruktúrák nem olyan kifinomultak, mint a legjobb kategóriatársaké.
Ahogy várható volt, az Alfa próbálja a Junior-t prémium termékként pozicionálni, de az osztott alkatrészek miatt nem éri el a Mini Cooper vagy a Lexus LBX belső kidolgozottsági szintjét. A műszerfal és az ajtókárpitok mind alacsonyabb minőségű műanyagokból készülnek, kemény és agresszíven texturált felülettel.
Ennek ellenére vannak még néhány ügyes megoldás, amelyek közül a legkiemelkedőbb az ambient világításcsomag, amely színváltó (fehér, amikor a Natural vezetési módban van, és piros, amikor a Dynamic-ban) és a kígyó logók, amelyek az airventek közepén találhatók.