Mi egyetlen szabadságot ismerünk, a magyarok szabadságát – mondta Orbán. Szerinte ehhez a szabadsághoz meg is vannak az eszközeink. Azonban közben a békemenetre megérkeztek a Magyar Péter szimpatizánsok. Nem férnek fel az emberek a 3-as metróra, olyan sokan akarnak eljutni a Tisza Párt rendezvényére. A beszédet kiabálással, sípokkal és nevetéssel zavarták meg! MUTATJUK A RÉSZLETEKET! IGY REAGÁLT ORBÁN!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A kormányzás könnyű és közvetlen, a tapadás pedig bőséges. Ugyanakkor a nagyobb méretű kerekekkel szerelt modellek futása keményebb és rázósabb lehet, különösen a rosszabb minőségű útfelületeken.
A Wind üzemeltetési költségei egy ilyen típusú autóhoz képest kedvezőek. Mindkét motor átlagosan a 6–6,5 literes fogyasztási tartományba esik (kb. 40–45 mpg), ami igen jó érték egy kis sportos kabrió esetében. A 1,2 literes turbómotor ráadásul környezetkímélőbb, 145 g/km-es szén-dioxid-kibocsátással, szemben a 1,6 literes változat 160 g/km-es értékével. Mivel a legtöbb alkatrész és mechanikai komponens a Twingóból származik, a pótalkatrészek és a szervizelés is megfizethető. Ráadásul a kis, könnyű autók – mint a Wind – fékjei, abroncsai és egyéb kopóalkatrészei is ritkábban igényelnek cserét. Dízelváltozat gyártását azonban a Renault nem tervezi, így a választék kizárólag benzines motorokra korlátozódik.
A Renault Wind meglepően látványos jelenség az utcán, különösen ahhoz képest, hogy egy apró, kétszemélyes autóról van szó. A kerekek szinte a karosszéria sarkaiba kerültek, az ívelt motorháztető, valamint a magasra húzott hátsó rész pedig sokkal nagyobb sportautót idéz, mint amekkora valójában. A „targa” stílusú, lenyitható keménytető mindössze 12 másodperc alatt eltűnik a helyéről, így pillanatok alatt kabrióvá változik az autó. Minden változat alapfelszereltségként könnyűfém felnikkel érkezik, míg a csúcsot jelentő Gordini kivitel különleges színezésű felniket, fehér sportcsíkokat a motorháztetőn, valamint bőrüléseket kap, ezzel is erősítve a sportos karaktert.
Az utastérben azonban a Wind valamennyit elvesz a külsője által keltett izgalomból. A belső tér túlnyomórészt szürke, kemény tapintású műanyagokból épül fel, ami kissé olcsó hatást kelt, és nem igazán idézi egy sportautó prémium hangulatát. Bár a felszereltség összességében korrekt – a legtöbb kényelmi és biztonsági elem megtalálható benne –, a belső tér nem tartozik a legvonzóbbak közé. Mindazonáltal az ára kifejezetten versenyképes, különösen a hasonló kategóriájú kis roadsterekkel összehasonlítva, ami miatt a Wind jó ár-érték arányt kínál azoknak, akik egy szórakoztató, stílusos kisautót keresnek.