Fergeteges volt a hangulat, jobbnál jobb produkciókat adtak elő a versenyzők, de csak a legjobb lehetett a győztes. Végül Lékai-Kiss Ramóna és Brasch Bence örülhetett, ugyanis ők nyerték az idei szériát! AZONBAN VÁRATLAN DOLOG TÖRTÉNT! MUTATJUK MI!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A fékek is megfelelőek, és a Bigster ügyesen megáll, köszönhetően 1419 kg-os önsúlyának, ami alacsonynak számít a szegmensben. Az ekvivalens Ford Kuga 1614 kg, a Kia Sportage pedig 1561 kg. Bár a hibrid 153 lóereje és 127 lb-ft nyomatéka papíron gyengének tűnhet, a gyakorlatban könnyedén biztosítja a tisztességes előrehaladást, különösen két személlyel az autóban.
A technológia valóban figyelemre méltó. A tesztelt teljes hibrid Bigster a Renault E-Tech hajtásláncának egy változatát használ. A rendszer két elektromos motort, kuplung nélküli négysebességes dog-box váltót, és egy 1,8 literes négyhengeres benzinmotort tartalmaz, amely a Bigsterben található. A nagyobb motor hajtja a kerekeket, míg a kisebbik indítómotor-generátorként működik, biztosítva a váltó és a motor sebességének összehangolását váltás közben.
Érdekesség, hogy a motor egy sebességen keresztül is hajthat, miközben a motor más sebességen ad át hajtást. Ennek köszönhetően az elrendezés viszonylag kompakt. Mindeközben a rendszer a legtöbb esetben természetesebben működik, mint egy e-CVT. A hibrid mindig elektromos üzemmódban indul, és a motorok az akkumulátorból nyerik az energiát, ami egy 1,8 kWh-s akkumulátorcsomagban található a csomagtér padlója alatt, csökkentve a mild-hybrid verzió 677 literes csomagtérkapacitását.
A kezelhetőség sem tartogat meglepetéseket. Ahogy a hajtáslánc, úgy a Bigster viselkedése is átvett a Dusterből, amely különösen legújabb formájában elég jól összhangba hozza a karosszéria dőlését a kormányzás mértékével és az útfelülettel kapcsolatos sebességgel.