Bodrog és a Tisza találkozásánál, a település fölé magasodó Kopasz-hegy csúcsáról akarnak gyönyörködni a páratlan vidékben. Az 512 méteres magasságban lévő kilátópont előtt több száz méterrel ugyanis feg/ver/s ka/o/ák állják útjukat. Teljes felső rész ha/műv/leti terület, le van zárva. Gyalogosan sem lehet felmenni. MUTATJUK A RÉSZLETEKET!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A 2024-es modellév újabb frissítéseket hozott: kissé módosított külső dizájnt, új utastéri technológiát és átdolgozott motorválasztékot. A külső változások azonban meglehetősen visszafogottak, így alaposan meg kell nézni az autót, hogy észrevegyük az újdonságokat. Az első részen új fényes fekete hűtőrács és modernebb LED-es fényszórók találhatók. Az új Dynamic SE és Dynamic HSE felszereltségi szintekhez kérhető fényes fekete tető, küszöbök, kerékjárati ívek és alsó lökhárítók is, amelyek sportosabb, agresszívebb megjelenést kölcsönöznek az autónak – legalábbis a gyártó szerint.
A motorválaszték szűkebb lett, mint a 2019-es modellfrissítéskor. Jelenleg kétféle dízelmotor és egy plug-in hibrid (PHEV) szerepel a kínálatban. Az alapváltozat, a D165, egy lágy hibrid rendszerű, négyhengeres dízelmotor, amely 160 lóerőt és 380 Nm nyomatékot tud. A népszerűbb D200 már 201 lóerőt és 430 Nm-t kínál, ami komolyabb vontatási képességeket is lehetővé tesz.
A plug-in hibrid, azaz a P300e egy 1,5 literes, háromhengeres turbós benzines motorral és egy hátsó tengelyre szerelt villanymotorral működik együtt. A rendszer összteljesítménye 265 lóerő, a nyomatéka pedig 540 Nm. Az akkumulátor kapacitása 12,17 kWh, amiből akár 60 kilométert is meg lehet tenni tisztán elektromos üzemmódban. A benzines motor az első kerekeket, míg az elektromos motor a hátsókat hajtja, így az autó összkerékhajtást biztosít – de eltérő módon, mint a hagyományos 4×4 rendszerek.
A felszereltségi szintek között is jelentős különbségek vannak. Az alapmodell, az „S” 18 colos kerekeket, kétféle bőrkárpitot, 12 állásban elektromosan állítható vezetőülést és digitális műszeregységet kínál. A Dynamic SE szinttel már nagyobb, 19 colos kerekeket, LED fényszórókat, Meridian hangrendszert, panorámatetőt és interaktív vezetői kijelzőt kapunk. A kínálat csúcsán a Dynamic HSE áll, amely 20 colos felnikkel, fényes fekete díszítésekkel, 14 irányban állítható, fűthető-hűthető elektromos ülésekkel és mátrix LED-es fényszórókkal van felszerelve.
Bár a mondás szerint „ami nem romlott el, azt nem kell megjavítani”, a legújabb frissítés során a Discovery Sport belső használhatósága sajnos visszalépett. Korábban az autóban egy központi érintőképernyő mellett külön forgókapcsolók és gombok szolgáltak a klímaberendezés vezérlésére, ami gyors és intuitív működést tett lehetővé. Mostanra azonban ezeket eltávolították, és a kabin a minimalistább dizájnt követve csak a legújabb, 11,4 colos Pivi Pro érintőképernyőre hagyatkozik, így bizonyos beállításokat (például hőmérséklet vagy ventilátor sebesség) kevésbé egyszerű és gyors változtatni vezetés közben.