Hatalmas támogatást kapnak a nyugdíjasok!

Szigorú feltételek, szűk körű jogosultság. Csak azok pályázhatnak, akik legalább 50%-ban tulajdonosai az adott vidéki ingatlannak, és ott is laknak. Ezzel sokakat kizárnak a programból – különösen azokat, akik csak haszonélvezeti joggal élnek a családi házban.
A támogatásra csak nyugdíjasok jogosultak, például akik öregségi, özvegyi, rokkantsági vagy szolgálati nyugdíjat kapnak. Az egyházi és művészeti járadékosokat is elfogadják.
A támogatás kizárólag kis falvakra vonatkozik – városi nyugdíjasok nem élhetnek vele. A munkálatok költségeit utólag térítik meg, így a teljes összeget előre ki kell fizetni, ami sokak számára nehézséget jelenthet.
ERRE LEHET PÁLYÁZNI 2026. június 30-ig!

A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!

—>> KÖVETKEZŐ OLDAL

Ez is érdekelhet:

Az első Citroën, amely használta a Picasso nevet, a 1999-es Xsara volt. Ez az autó akkora sikert aratott, hogy egészen 2010-ig forgalmazták, jóval azután, hogy a szokványos Xsara már eltűnt, és egy új Citroën generáció is megjelent, közben pedig a Picasso a Citroën-nél egyenértékűvé vált az MPV-vel.
Közben, a hétüléses C4 Grand Picasso először 2006-ban debütált, míg az ötszemélyes „nem-Grand” változat 2007-ben érkezett.
A mostani, használt tesztünkben szereplő C4 Picasso kívülről egyedülálló és vonzó megjelenésű. Azonban amit alatta találunk, az ismerős volt számunkra annak idején. Az EMP2 (Efficient Modular Platform) architektúrája számos új Peugeot és Citroën modell alapját képezte, és itt mutatkozott be először.
Míg egyes gyártók hajlamosak titkolózni a platformhasználatukkal és stratégiájukkal, a már megszűnt PSA Peugeot-Citroën soha nem titkolta, hogy milyen előnyöket látnak az EMP2-ben, és még külön oldalt is szenteltek neki a PSA weboldalán.

A platform fejlesztésében összesen 116 szabadalmat nyújtottak be, amely a Peugeot-Citroën C- és D-szegmenses modelljeinek alapját adta, ez pedig a PSA teljes termelésének körülbelül 50%-át tette ki.
Az első autó, amely ezt a platformot használta, a C4 Picasso/Grand Picasso volt, amelyet Vigo-ban, Spanyolországban gyártottak, valamint a Peugeot 308, amelyet Sochaux-ban, Franciaországban készítettek.
A tömegcsökkentés érdekében nagy mennyiségben használtak nagy szilárdságú acélokat, alumíniumot és kompozit anyagokat. A Grand Picasso alumínium motorháztetővel és kompozit hátsó ajtóval rendelkezik.
Az autó összhossza megegyezik az előző generációjával, 4590 mm-t tesz ki, azonban a platform lehetővé tette, hogy a tengelytáv 110 mm-rel, 2840 mm-re nőjön, amely akkoriban az osztályban a leghosszabbnak számított. Ez az a típusú adat, amely jelentős mértékben javítja a belső tér kihasználtságát, különösen úgy, hogy az első túlnyúlás is 116 mm-rel rövidebb lett.
A Citroën azt is állította, hogy a motor 50 mm-rel alacsonyabban helyezkedik el, az aljzat 20 mm-rel lejjebb van, és a nyomtávok is szélesebbek: elöl 82 mm, hátul pedig 31 mm-rel. Így a Grand Picasso-nak nem kellene panaszkodnia a tágas belső térre. A felfüggesztés elöl MacPherson rugóstagokkal, hátul pedig torsiós gerendával történik.

Author: admin

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük