Azok elveszítik jogosultságukat az egészségügyi ellátásra. Az Orvosi Kamara elnöksége arra kérte Áder Jánost, hogy ne írja alá a tb-törvényt. Egyetértenek vele, hogy szigorítani kell a járulékfizetést, de aránytalanul szigorúnak tartják a törvénymódosítást. Az új társadalombiztosítási törvény szerint a sürgősségi ellátás kivételével megtagadják mindazon személyek egészségügyi ellátását, akik hat hónapig nem fizetnek tb-járulékot.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Amikor gyorsul, azt nagyon gyorsan teszi, de a végeredmény nem túl lineáris. Ha grafikont rajzolnánk a gyorsulásról, az inkább egy kétpúpú teve alakjára emlékeztetne, nem pedig arra a finom, egyenletes ívre, amit a legtöbb autó produkál. Az erőforrás hangja néha még mindig egy kicsit durva, amikor igazán megdolgoztatod, de a legtöbb esetben viszonylag csendes, hiszen az elektromos motor elég erős ahhoz, hogy a nehezebb feladatokat elvégezze.
Az MG ZS bőven megfelel, ha kanyargós, kisebb utakon haladsz. Nem fog olyan széles mosolyt csalni az arcodra, mint például egy Ford Puma, mivel a vezetési élmény inkább tompa, nem igazán nevezhető igazán élvezetesnek. Azonban az autó karosszériája viszonylag jól kontrollált, és az utazás során végig megőrzi a megfelelő kényelmet és rugózási minőséget.
A kormányzás elég pontos, de a kormányzás súlyozása egy kicsit furcsának tűnhet a konkurensekhez képest. Bár egyik területen sem kiemelkedő, az MG ZS összességében kifinomultabb vezetési élményt nyújt, mint a korábbi modellje. Egy olyan pont van, ahol viszont nem érződik annyira tökéletesnek: ez pedig a menetzaj a megengedett sebességhatár közelében. A gumiabroncsok zaját elég jól lehet hallani, így hosszabb utakon nem olyan kifinomult, mint amire számítanánk. Több tesztelő azt is megjegyezte, hogy a vezetőülés sem a legkényelmesebb, mivel a fejtámla túl messze áll ki a háttámlából, ami kellemetlenséget okozhat.
Az MG ZS Hybrid+ a hivatalos WLTP adatok alapján akár 55,4 mérföld/gallont is képes elérni. A valóságban ez az érték nem tűnik elérhetetlennek: különféle utak és használati módok mellett is sikerült körülbelül 48,7 mérföld/gallont elérni, ami nagyon tisztességes. A benzinmotoros változat önmagában sem teljesít rosszul a gyártó által megadott 43,5 mérföld/gallon kombinált fogyasztással, de meg kell várnunk, amíg alaposan leteszteljük ezt a verziót, hogy kiderüljön, mennyire lehet reális a való életben. Mindenesetre, ha a lehető legalacsonyabb üzemanyagköltségre törekszel, a hibrid változat a legjobb választás.