Az újságíró már ekkor őszintén beszélt arról, hogy szerezte a sérülést, mivel az az elve, hogy nyilvánosság előtt soha nem hazudik, most pedig saját műsorában, a Heti Havasban is szóba került a téma, miközben Kuncze Gáborral beszélgetett. EZ A BETEGSÉGE!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A városban közlekedve a Terramar nevű autó formája kifejezetten sportosnak tűnik. Az autó eleje magas, a motorháztető viszonylag hosszú, és az ablakok elég kicsik, ami azt jelenti, hogy a kilátás nem a legjobb a hasonló kategóriájú autók között. Ez azonban nem jelenti azt, hogy ne lehetne vele jól boldogulni a forgalomban. Bár nem látunk ki olyan könnyedén minden irányba, mint néhány másik, nagyobb üvegfelületű SUV-ból, a látási viszonyok így is teljesen megfelelőek a mindennapi vezetéshez.
A kormányzás nagyon könnyed, szinte már magától forog a kormány, ami különösen jól jön, amikor szűkebb helyeken kell manőverezni, például parkolásnál vagy kis utcákban. Az autó kormányrendszere gyorsan és pontosan reagál a mozdulatainkra, így az irányváltások egyszerűek, és az autó jól követi a vezető szándékait. Minden Terramar modell alapfelszereltségként tartalmaz első és hátsó parkolóradart, valamint tolatókamerát, így a parkolás még kevésbé okoz gondot, akkor sem, ha szűk helyre kell beállni.
A magasabb felszereltségű változatokban – például a drágább verziókban – még egy olyan hasznos funkció is megtalálható, amit Park Assistnek hívnak. Ez a rendszer képes arra, hogy részben átvegye az irányítást parkolás közben. Ilyenkor az autó képes önállóan be- vagy kiállni egy parkolóhelyről, miután a vezető elindítja a folyamatot. A kormányzást maga az autó végzi, nekünk csak figyelni kell a fékre és a gázra.
Ha a városból kimegyünk, és kanyargós, vidéki utakon autózunk, a Terramar itt is meglepően jól viselkedik. Bár nem versenyautó, és nem is sportos élményautónak készült, mégis elég stabil és könnyed érzést ad a kanyarokban. A hibrid, vagyis elektromotorral is működő e-Hybrid változat kicsit nehezebb, mint a sima benzinmotoros modellek, így ha valaki nagyon dinamikusan szeretne vezetni, és minden egyes kanyarban a maximumot hozná ki az autóból, akkor ott már érezhető lehet, hogy nem ez a modell a legalkalmasabb erre. De ha csak normál, vagy kicsit élvezetes tempóban autózunk, például a kanyarok 70 százalékát kihasználva, akkor a Terramar épp elég fürge, jól kezelhető, és szórakoztató is tud lenni, különösen a saját méretéhez képest, hiszen ez mégiscsak egy családi SUV, nem egy kis sportkocsi.