A legendás kirohanásának mondata már korábban beleégett az internetbe:
„Hajnali fél háromkor posztolsz? Én felnőtt vagyok… én asszony vagyok!”
A TTok és az IGg ezt azonnal felkapta, most viszont jött az újabb jelenet – és ez lett a végső csapás. A páros ugyanis az utcán tört egymásra. A járókelők sokkot kaptak, amikor Erika éles hangon nekiesett Attilának: Erika nyilvánosan küldte el a fiút.
És bár a rajongók tudták: ez csak újrajátszott trend, a helyszínen állók arcáról lefagyott a mosoly. A feszültség tapintható volt.
TÉNYLEG ELKÜLDTE! MOST MINDEN KIDERÜL!
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
A küszködő svéd autógyártó, a Saab számára ez a legjobb és a legrosszabb időszak . A folyamatos pénzügyi problémák a Saab trollhattani központjának beszállítói bojkottjához vezettek – ami komoly csalódás, tekintve, hogy a gyártó hat évtizedes történetének legszélesebb körű termékoffenzíváját indítja. A termelés azonban folytatódik a General Motors mexikói üzemében, ahol a Saab egyik legfontosabb új modelljét, a 9-4X-et szerelik össze .
A GM tulajdonlása alatt fejlesztett utolsó nagyobb projekt, a Saab első igazi crossovere a siránkozás nélküli 9-7X SUV-ot váltja fel , amely maga is egy nagy Chevrolet 4×4 gyenge klónja volt . Igaz, a 9-4X is osztozik az alapvető alapjain , de ebben az esetben a legújabb generációs Cadillac SRX- szel , ami nem rossz kiindulópont.
A vonzó, alapvető külső formatervhez tartozik a Saabra jellemző, lekerekített orr-rész és szögletes hűtőrács, valamint a lejtős, hátrahúzott tetővonal, amely a gyártó 9-5-ösének vonalát tükrözi . A belső tér ugyanilyen hű a Saab gyökereihez, egészen az ötszemélyes belső tér fekete-zöld műszerfaláig.
Még egy indítógomb is található ott, ahol egy Saabnál elvárnánk , az első ülések között. A két első kosár egyébként technikailag közös a Caddy crossoverrel , de szét kellene szedni őket, hogy kivehessük. A közös váz egyedi habbal és párnákkal, valamint a Saab védjegyévé vált aktív fejtámlákkal van felszerelve. Átlagos használat során a 9-4X utastere hihetetlenül csendes , de két ponton érdemes vitatkozni. Az új crossover műszerfala szinte megegyezik a 9-5-ösével , de annyira funkcionális, hogy már-már egyszerűnek és unalmasnak tűnik. A 9-4X vezetési pozícióját is próbára tevőnek találtuk ; nehéz volt kényelmesen elhelyezkedni, függetlenül attól, hogy hová helyeztük az állítható kormányoszlopot.
A Saab 9-4X kínálata Észak-Amerikában egy belépő szintű, szívó, 3,0 literes V6-os benzinmotorral nyílik meg, amely 262 lóerőt és 300 Nm nyomatékot ad le. A kínálatban feljebb található a turbófeltöltős 2,8 literes V6-os Aero verzió, amelyet mi is kipróbáltunk – és amely az autó egyetlen Európában kínált változata lesz. Jelenlegi állás szerint nem lesz turbódízel változat.
Az Aero kettős megfúvású turbófeltöltője késés és nyomatékkormányzás nélkül reagál. Csúcsértéken az Aero 296 lóerőt és 345 Nm nyomatékot ad le, amelyet a Saab keresztkerékhajtású, azaz XWD rendszerén keresztül továbbít . Ez a nyomatékvektor-elosztó rendszer nemcsak az első és a hátsó kerekek között osztja el a teljesítményt, hanem a 9-4X bal és jobb hátsó kerekei között is zsonglőrködik, hogy segítsen a kanyarokban átjutni.
