December eleje faggyal indul, majd 2-án és 3-án enyhülés várható. 5-én hideg, de napos idő, míg 6–8. között megérkezik a hó. 9-én felhős lesz az ég, 10-én és 11-én pedig rendkívül hideg időre kell számítani. 12-én erős szélvihar jön, majd 13–15. között váltakozik a fagy, a szél és a rövid enyhülés. Viharos december: hó, szél és fagy karácsonykor is. A numerológus előrejelzése szerint a december lesz az egyik legzordabb hónap.December 17-én bőséges hóra számíthatunk, 18-án viharra és háromnapos fagyra, 20–25. között jön a tél legkeményebb szakasza, amikor éjjel akár -20 fok is lehet. Karácsonykor és Szilveszterkor továbbra is havas, hideg, szeles idő várható.
A hír nem ért véget! Folytatáshoz használd a KÖVETKEZŐ OLDAL gombot!
—>> KÖVETKEZŐ OLDAL
Ez is érdekelhet:
Eddig a gyártó két változatot engedett kipróbálni: az egymotoros elektromos verziót és a 1.2-es hibridet. Kívülről a két modell szinte teljesen egyformának tűnik – a klasszikus, díszfunkciós hétosztatú Jeep-hűtőrács mindkettőn ott van, noha a hibrid kapott egy apró, valóban szellőzést biztosító alsó nyílást is. A hátulját csak az veszi észre, aki lehajol a lökhárító alá: ott látható az elrejtett kipufogóvég. A figyelmes szem még egy különbséget kiszúrhat: az elektromos változat többlengőkaros hátsó futóművet kapott, míg a hibrid csak egy csatolt lengőkaros (torziós gerendás) megoldással él.
A Jeep mérnökei természetesen hangsúlyozzák, hogy a technika mögött komoly kalibrálási munka folyik, annak ellenére, hogy a Stellantis csoport modelljei hajlamosak hasonló karaktert mutatni – a műszaki rokonság tagadhatatlan, és néha nehéz megkülönböztetni az egyes márkák modelljeit.
Az új Jeep Compass egyértelműen európai alapokra épített amerikai stílusgyakorlat, amelyben a masszív külső forma és a sokféle hajtáslánc-opció találkozik. A tisztán elektromos változat ígéretes a mindennapi használat szempontjából, de a tényleges terepjárós jelleget majd csak az összkerekes verzió hozhatja el – ha valóban piacra kerül. Addig marad a látvány, a praktikum, és a döntés, hogy olcsóbban hibridet, vagy drágábban, de csendesebben elektromos hajtást választunk.